  • 21. Data: 2003-02-27 15:12:32
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał

    > Swoja droga tak sie zastanawiam dlaczego
    > tylko ja tego uzywam (w PekaoSA)? Czyzbym byl jakis inny? ;)

    Nie potrafie tego inaczej wytłumaczyc... ;-)))))

  • 22. Data: 2003-02-27 15:28:48
    Od: "Marcin Szplit" <M...@n...kielce.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b3l91m$c3t$1@news.polbox.pl...
    > To nie jest zlecenie stałe. Pekao stosuje błędną nazwę na coś takiego - co
    > faktycznie może być przydatne. Ale od tego też jest PZ (choć z
    > akceptowalnością jest na pewno gorzej) i obciążanie karty płatniczej.
    >
    > Pozdrawiam
    > K. Kowalski

    A, teraz rozumiem. nie chodzi o zlecenia stałe tylko płatności regularne ze
    zmienną kwotą. Takich faktycznie w Multi nie ma. Ja używam do tego celu
    przelewów (opłata za gaz, prąd, telefon), które musze wklepać sam i
    polecenia zapłaty (komórki). Jako zlecenia stałe miałem na mysli płatności
    okresowe (miesięczne, kwartalne) ze stałą kwotą. Te jak najbardziej
    funkcjonują (tak płacę np. czynsz).
    pozdrawiam
    Marcin

  • 23. Data: 2003-02-27 15:36:29
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:
    > Ja jednak utrzymuje swoja teze "sadysta" ;-)))

    Chyba masochista, co? ;))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 24. Data: 2003-02-28 06:49:46
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nieeee, kolega Maciek ma racje. Z punktu widzenia zlecen stalych w Pekao

    [rachu ciachu]

    Nieeee, kolego Krzysztofie.
    Czy jednym zdaniem moglbys uzasadnic przewage zlecen stalych w Multi nad
    tymi w PekaoSA? Bo jedyne czego brakuje w PekaoSA, to tego, by takie
    zlecenie mozna bylo zlozyc/zmienic/anulowac przez Inet.
    Poza tym ja w ciagu paru lat raz musialem (a raczej chcialem) zmodyfikowac
    jedno zlecenie stale - fakt, ze zajelo mi to okolo 20min.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 25. Data: 2003-02-28 06:53:25
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Wy naprawdę nie wiecie, czy się tylko z biednego Maćka natrząsacie?

    Zaraz biedny ;))

    > Przecież jemu wyraźnie chodzi o wysyłanie przez
    > elektrownię/gazownię/cokolwiek kwitów bezpośrednio do banku.

    Gdybym mial tylko 3 sztuki, to pal licho. W sumie zlecen stalych mam okolo
    10 sztuk - z tego wiekszosc co miesiac, a sa tez i czestsze. Komu by sie
    chcialo robic co chwile przelew, pilnujac jednoczesnie terminow? To naprawde
    jest takie wygodne???

    > PKO BP zaczęło się przed tym bronić; w innych bankach też to powoli
    > wymrze. Za kosztowne. Wszystko przerzuci się na PZ i bedzie OK.

    Jak tylko wymrze w PekaoSA, to sie stamtad wyniose - prawdopodobnie moja
    ofiara bedzie Multi.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 26. Data: 2003-02-28 07:01:01
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Świadomy czego? Kolejek?

    Niezbyt czesto chodze do banku.

    > Nieuprzejmości pracowników?

    To rzeczywiscie jest roznie, choc lepiej niz srednia grupowa.

    > Zaduchu na sali?

    Tego nigdy nie zuwazylem.

    > Papierkologii?

    Zgoda.

    > Drożyzny?

    Moze i drozyzny,

    > Potwornego oprocentowania linii kredytowej?

    Naprawde pozyczasz pieniadze w banku? Przy takim oprocentowaniu?
    Mnie chyba tylko budowa domu, sklonmilaby do skorzystania z takiego
    oprocentowania.

    > Znikomego oprocentowania rachunku?

    Bez zartow. To, ze mam tam rachunek, nie oznacza, ze trzymam tam wieksze
    pieniadze. 2-3kPLN, reszet przelewam do mBanku.

    > Off-line'owości?

    To niestety najgorsza wada PekaoSA. Ale nic to. Juz siedem oddzialow ma
    dostep online ;))) Moj ponoc w ciagu 1-2 miesiecy ma sie rowniez zalapac.

    > Brak dostępu zdalnego do
    > wszystkich funkcji?

    Tu nie bardzo rozumiem...

    > Brak dostępu 7/24/365?

    Jakos nie doskiwera szczegolnie. Od tego jest eKonto.

    > Który z tych "ficzerów" tak Cię Maćku urzekł? ;-)))

    Jak widzisz dosyc sprawnie obalilem wiekszosc z Twoich zarzutow;))

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 27. Data: 2003-02-28 07:05:44
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A, teraz rozumiem. nie chodzi o zlecenia stałe tylko płatności regularne
    ze

    Guzik rozumiesz;)))

    Chodzi o to, ze ani terminy ani wysokosci mnie nie interesuja. Ja tylko
    kontroluje wyciagi bankowe.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 28. Data: 2003-02-28 07:07:42
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie potrafie tego inaczej wytłumaczyc... ;-)))))

    Na prawe nie rozumiem co zlego jest w tej usludze PekaoSA?
    Dla mnie ona jest najwazniejsza z udogodnien (prosze cala sale o
    nieusmiechanie sie ;)))) w tym banku.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 29. Data: 2003-02-28 07:37:55
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
    zmodyfikowac
    > jedno zlecenie stale - fakt, ze zajelo mi to okolo 20min.

    Jeśli chodzi o klasyczne zlecenie stałe - to przewaga jest prosta. W Peako
    spędziełem godzinę na definiowaniu i kiedyś później 1,5h w kolejce aby je
    zmienić. Dla mnie to jest nieakceptowalne. Ogólnie nie rozumiem zupełnie -
    jak można chodzić do banku wogóle??? Czy niektórym sie naprawdę tak nudzi?
    :-))) Od tego są zdalne kanały aby obsługiwać się z domu. Jeśli ktoś lubi w
    celach towarzyskich i ma u sibie małe kolejki - to zapewne taki marmurek
    jest dla niego ok (pomijam to, że przepłaca kilka-kilkanaście złotych
    miesięcznie).

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 30. Data: 2003-02-28 07:41:02
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

> [...]
    > 10 sztuk - z tego wiekszosc co miesiac, a sa tez i czestsze. Komu by sie
    > chcialo robic co chwile przelew, pilnujac jednoczesnie terminow? To

    10? No weź przestań :-))) Ja tak sobie myślę - co by to mogło być:
    - gaz - raz na kwartał jakiś albo pół roku?
    - prąd - no, tu trzeba wklepać 6 przelewów co pół roku (ok. 6 minut przed
    kompem)
    - woda?
    i to wszystko!
    - kablówka - zlecenie stałe (takie klasyczne :-)
    - czynsz - zlecenie stałe
    - telefony - PZ lub obciążenie karty
    - Internet - zlecenie stałe

    Cóż Ty tak płacisz, że Ci się 10 zrobiło :-)))

    > Jak tylko wymrze w PekaoSA, to sie stamtad wyniose - prawdopodobnie moja
    > ofiara bedzie Multi.

    :-)))

    K. Kowalski