  • 11. Data: 2004-01-29 17:06:36
    Temat: Re: Jak SKUTECZNIE zamykać (długie)
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Marcous" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bvagbt$j1c$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > a nie mozna po prostu isc do banku i powiedziec : juz mi sie z wami
    nie chce
    > i zamnijcie mi konto .? Podpisac papier i dowidzenia ?
    > nie wystarczy ?

    ?????

    Od kiedy czytasz grupę? Od wczoraj? Pogadamy za dwa... co ja plotę,
    toż to wieczność. Pogadamy za pół roku (Twojego uważnego czytania
    grupy).

    Teoretycznie można. Ale przktycznie, szczególnie w tym banku, taki
    krok nic nie daje. Bo nie ma na dowód wydania dyspozycji żatnego
    pisemnego potwierdzenia. "Podpisać papier" jest wyłącznie Twoim
    wyobrażeniem o procedurach obowiązujących w tym banku.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 12. Data: 2004-02-03 20:25:44
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał w
    wiadomości news:bv6g44$lsg$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > Co i raz padają pytania, a po nich milion rozdrobnionych, często
    > mało istotnych rad, jak SKUTCZNIE zamknąć konto. Szczególnie często
    > pojawia się to pytanie w odniesieniu do Pekao SA.

    Dzisiaj dostałem dwa pisma: potwierdzenie spłaty i rozwiązania umowy
    pożyczki w Eurokoncie WWW oraz opinię o rahunku EK WWW z informacją od
    kiedy jest prowadzony, na czyją rzecz, o średnich miesięcznych wpływach
    na rachunek w ciągu 6 ostatnich miesięcy, o korzystaniu z pożyczki, jej
    kwocie i zamknieciu, o braku obiążzenia rachunku tytuałmi egzekucyjnymi,
    o prowadzeniu rachunku zgodnie z regulaminem i o jego zamknięciu w
    związku ze złożoną stosowną dyspozycją.
    Oczywiście nie wszystko jest całkiem cacy, bo miały być
    wyszczególnione ("ręczny" wyciąg) wszystkie wpływy z podaniem m.in.
    dokładnego tytułu, za ostatnie 6 miesięcy, a poza tym w piśmie jest
    bezsensowne, mylące stwierdzenie "Rachunek zostanie zamknięty po dwóch
    okresach rozliczeniowych w dn. 01-03-04 po całkowitym rozliczeniu r-ku."
    Ale i tak bez kłopotów, bez wychodzenia z domu (polecony wysłałem
    przy okazji wyjścia w innej sprawie :-) ) mam to, czego chciałem, a
    czego wielu klientów nie może zdobyć.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl