  • 1. Data: 2003-04-11 11:26:30
    Temat: Izzy konto - dwa pytanka
    Od: "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl>

    czy izzy konto jest widoczne po zalogowaniu sie do mBanku razem z emaxami i
    ekontami, czy tez po zalogowaniu widzimy tylko jeden rachunek?

    czy przelewy miedzy mbankiem a izzykontem chodza w czasie rzeczywistym?

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2003-04-11 11:47:51
    Temat: Re: Izzy konto - dwa pytanka
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Mateusz Jaworski wrote:
> [...]
    > ekontami, czy tez po zalogowaniu widzimy tylko jeden rachunek?
    >
    > czy przelewy miedzy mbankiem a izzykontem chodza w czasie rzeczywistym?

    2* tak
    traktuj izzy jako "mutację" ekonta
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(
    A w laptopie zwaloną matrycę.

  • 3. Data: 2003-04-11 12:29:56
    Od: "dana" <d...@p...gazeta.pl>

    > 2* tak
    > traktuj izzy jako "mutację" ekonta
    > KJ

    Mój syn logując się na swój nr widzi tylko izzy konto, ja logując sie na
    swój również widzę izzy

  • 4. Data: 2003-04-11 16:18:12
    Od: "Piotr 'Merlin' Krzciuk" <m...@o...pl>

    > czy przelewy miedzy mbankiem a izzykontem chodza w czasie rzeczywistym?

    izzyKonto jest tylko rodzajem rachunku a nie innym bankiem :) przelew
    dokonywany jest więc w czasie rzeczywistym.

    Pozdr.
    Merlin
    --
    http://www.integracjaeuropejska.info

  • 5. Data: 2003-04-14 05:58:07
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    dana wrote:

    > emaxami i

    > Mój syn logując się na swój nr widzi tylko izzy konto, ja logując sie na
    > swój również widzę izzy

    Twój syn nie jest właścicielem ani pełnomocnikiem Twojego eKonta - Ty
    jego izzy konta: tak (choć nie wiem, czy właścicielem, czy pełnomocnikiem ;)