  • 31. Data: 2004-04-17 16:50:55
    Temat: Re: Internet w PKO BP do konca tego polrocza!?!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> wrote:
    > Co oznacza ze PKO podaje dane wyciagniete z kapelusza skoro roznica
    > wynosi okolo 33%. To nie jest blad statystyczny to kilka rzedow
    > wielkosci. No ale przeciez PKO zyskuje klientow - na papierze.

    Echhhh
    Gadaz jakbys wiedzial o co chodzi, a mylisz dwa banki PKO BP (ten ze
    skarboinka) i Pekao SA (ten z Zubrem).
    Traci klientow Pekao SA nie PKO BP.
    Juz rozumiesz?

    http://www.PRnews.pl

  • 32. Data: 2004-04-17 18:17:18
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Dlatego jak PKO BP bedzie mialo obsluge przez kanal internetowy +
    > niezbyt wysokie ceny (a takie jszcze powiedzmy ma) to z mila checia
    > tam sobie zaloze konto a zlikwiduja w Millennium. Tylko dlatego, ze
    > moloch jest polski :)

    O, to to :)
    Identyczny ruch planuję :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 33. Data: 2004-04-18 09:19:38
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c5rng1$eoe$1@news.onet.pl>, m...@p...pl
    says...
    W watku <c5rng1$eoe$1@news.onet.pl>, m...@p...pl
    piszesz...

    |Echhhh
    |Gadaz jakbys wiedzial o co chodzi, a mylisz dwa banki PKO BP (ten ze
    |skarboinka) i Pekao SA (ten z Zubrem).
    |Traci klientow Pekao SA nie PKO BP.
    |Juz rozumiesz?

    Bo faktycznie te banki szczegolnie sie roznia w podejsciu do klienta i
    jakosci obslugi oraz prawdomownosci. Ale ok, Twoje pieniadze, dla mnie
    mozesz je trzymac nawet w rosyjkich bankach - mnie to kompletnie, ale
    kompletnie nie interesuje.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 34. Data: 2004-04-18 11:34:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > jakosci obslugi oraz prawdomownosci. Ale ok, Twoje pieniadze, dla mnie
    > mozesz je trzymac nawet w rosyjkich bankach - mnie to kompletnie, ale

    Jakby nie patrzec ponad 6 mln osob ma tam konta. To o czym swiadczy

    http://www.PRnews.pl

  • 35. Data: 2004-04-18 12:14:09
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> wrote:

    > Bo faktycznie te banki szczegolnie sie roznia w podejsciu do klienta i
    > jakosci obslugi oraz prawdomownosci.

    Owszem, różnią się. Nie tylko w tym zresztą.
    Kiedyś o PKO BP nie chciałem słyszeć i miałem konto w Pekao SA. Teraz
    wszystkie znaki na niebie i ziemi zwiastują, że szykuje mi się nowy ROR.

    PKO BP coraz bardziej mi się podoba.

  • 36. Data: 2004-04-18 13:35:23
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 18 Apr 2004 13:34:09 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Jakby nie patrzec ponad 6 mln osob ma tam konta. To o czym swiadczy

    iiiiiiiiiiii.... marniutki argument. taki... marketingowy ;)
    zupelnie jakbys nie wiedzial o zaszlosciach historycznych.
    a dlaczego te 6 milionow nie poprzenosilo sobie tych kont gdzie
    indziej? mysle, ze to dosc proste, jak nie to na pewno jakis socjolog
    sie znajdzie i odpowie ci naukowo. hint: wcale nie dlatego, ze tam
    jest im dobrze :)

    PG

  • 37. Data: 2004-04-18 14:06:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > indziej? mysle, ze to dosc proste, jak nie to na pewno jakis socjolog
    > sie znajdzie i odpowie ci naukowo. hint: wcale nie dlatego, ze tam

    A dlaczego mialoby od razu przenosic te konta?
    Porownaj akwizycje roczna tych dwoch bankow (zwlaszcza PKO BP) to zobaczysz,
    ze chpociaz procentowo mniej, to jednak zdobywaja klientow.
    Juz w tym nielubieniu molochow nie popadajmy w skrajnosc

    http://www.PRnews.pl

  • 38. Data: 2004-04-18 14:28:17
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 18 Apr 2004 16:06:37 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >ze chpociaz procentowo mniej, to jednak zdobywaja klientow.
    >Juz w tym nielubieniu molochow nie popadajmy w skrajnosc

    nie wierze w dane przedstawiane przez te banki - pamietasz liczbe
    uzytkownikow bankowosci internetowej w Pekao S.A.?
    a na zwiekszenie ilosci rachunkow tez sa sposoby - np. obowiazek
    zalozenia konta przy korzystaniu z innych produktow (chocby kredyt
    hipoteczny)
    a juz twoj argument o "polskosci' PKO BP powalil mnie na kolana. to ja
    juz wole placic niemcom niz naszym politykom aferzystom i ich
    zaprzyjaznionym oligarchom.

    G.

  • 39. Data: 2004-04-18 14:47:01
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > a juz twoj argument o "polskosci' PKO BP powalil mnie na kolana. to ja
    > juz wole placic niemcom niz naszym politykom aferzystom i ich
    > zaprzyjaznionym oligarchom.

    A ja nie. Przy porównywalnej ofercie, wybieram producenta/usługodawcę
    polskiego.
    Taki mój mały nacjonalizm :)

  • 40. Data: 2004-04-18 15:39:04
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)