  • 1. Data: 2003-12-07 09:27:26
    Temat: Internet + przelew na konto zagraniczne
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

    Witam,
    Szukalem w archiwum google takze nic ciekawego nie dostalem
    Czy jest bank ktory umozliwia przelewy zagraniczne oraz jest zarzadzalny
    przez internet

    Pozdr
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-12-07 09:29:11
    Temat: Re: Internet + przelew na konto zagraniczne
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "grzegorz"
    > Czy jest bank ktory umozliwia przelewy zagraniczne oraz jest zarzadzalny
    > przez internet

    Nordea i Multibank

  • 3. Data: 2003-12-07 09:39:37
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "grzegorz"
    >
    > Nordea i Multibank

    Millennium

    Pozdrowienia
    --
    Slawek Kos ---> s...@p...com

  • 4. Data: 2003-12-07 10:00:24
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

    > Millennium
    >
    > Pozdrowienia
    > --
    > Slawek Kos ---> s...@p...com
    Chyba multi jest najlepszy moze sie myle ?

  • 5. Data: 2003-12-07 11:32:50
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Millennium

    I od niedawna Kredyt Bank.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 6. Data: 2003-12-07 11:34:13
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "grzegorz"
    > Chyba multi jest najlepszy moze sie myle ?

    Zastanów się gdzie masz oddziały tych banków, czy chcesz karty, kredyty,
    lokaty, fundusze, zobacz dema systemów transakcyjnych, ile co kosztuje itd.
    Będziesz wiedział który najlepszy.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2003-12-07 14:35:15
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqv355$g42$...@n...onet.pl,
    Michał Witkowski <m...@N...pl>:

    > I od niedawna Kredyt Bank.

    Jest juz KB24 do walutowych? Mi 2 tyg. temu mowili w oddz. ze nie.

    Czy to ze zlotowego przelewy zagr.?

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-12-09 09:57:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert <u...@o...pl> wrote:
    > Czy to ze zlotowego przelewy zagr.?

    Moze do samego walutowego nie ma?
    Bo przelewy zagraniczne dzialaja od jakiegos juz czasu.

  • 9. Data: 2003-12-09 12:20:59
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br4685$8n5$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Moze do samego walutowego nie ma?
    > Bo przelewy zagraniczne dzialaja od jakiegos juz czasu.

    No to zle mi powiedzieli w oddziale...

    --
    Robert