  • 1. Data: 2003-12-06 18:25:50
    Temat: w millenecie nie pyta o haslo przy przelewie
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Dzis zlecalem przelew z millenetu do obcego banku, do kontrahenta
    wpisanego do listy odbiorcow, na kwote 800 zl, i w ogole sie nie
    spytal o haslo (ani haslo1 ani 2). Po prostu przyjal.

    A limit graniczny dla ktorych da sie robic przelewy haslem 1 mam
    ustawiony na 100 zl.

  • 2. Data: 2003-12-06 22:34:56
    Temat: Re: w millenecie nie pyta o haslo przy przelewie
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Miernik napisał:

> [...]
    > spytal o haslo (ani haslo1 ani 2). Po prostu przyjal.
    >
    > A limit graniczny dla ktorych da sie robic przelewy haslem 1 mam

    Przy przelewach do zaufanych odbiorcow o Haslo2 nie pyta (H1 podajesz
    przy logowaniu, wiec powtorne pytanie nie ma sensu). Problem bylby
    wtedy, gdyby pozwolil Ci przelsac wiecej niz limit na H2.

    Bartol