  • 1. Data: 2005-07-22 16:11:34
    Temat: Inteligowiec zielony w mBanku HELP!!!
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    Wlasnie nosze sie z zamiarem przejscia z Inteligo do mBanku (eKonto)

    1. Czy w mBanku tez moge miec 1 konto a na nim kilka rachunkow? Czy umowa w
    tym wypadku jak w Inteligo jest jeden raz podpisywana czy papiery beda krazyc???

    2. Sprawa bezpieczenstwa wyglada tak samo? czyli ssl, haselka jednorazowe?

    ps. przechodze z 2 pow. 50gr za przelew a nie 99 i nie pobieraja za karte co
    micha i dawaja ja na 3 lata! - tak wyczytalem moze sie myle - niech ktos z
    Szanownych dyskutantow mnie oswieci... (VE w eKonto)

  • 2. Data: 2005-07-22 16:18:53
    Temat: Re: Inteligowiec zielony w mBanku HELP!!!
    Od: "seba kocik" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    seba kocik <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > micha i dawaja ja na 3 lata! - tak wyczytalem moze sie myle - niech ktos z
    > Szanownych dyskutantow mnie oswieci... (VE w eKonto)

    ps. jeszcze raz ja jak wyglada spraw adebeu na eKoncie ??? musze zlozyc
    wniosek ps. ja go nie chce!

  • 3. Data: 2005-07-22 16:20:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    seba kocik wrote:
> [...]
    > tym wypadku jak w Inteligo jest jeden raz podpisywana czy papiery beda krazyc???
    Nie. W mBanku można miec 1 ekonto + 1 izzykonto + 3* emax + ???
    *emax-plus + konta biznesowe

    > 2. Sprawa bezpieczenstwa wyglada tak samo? czyli ssl, haselka jednorazowe?
    Prawie. Są listy haseł jednorazowych, tylko trudniej się zorientować czy
    ktoś Ci je podejrzał czy nie.

    > ps. przechodze z 2 pow. 50gr za przelew a nie 99 i nie pobieraja za karte co
    > micha i dawaja ja na 3 lata! - tak wyczytalem moze sie myle - niech ktos z
    > Szanownych dyskutantow mnie oswieci... (VE w eKonto)
    Może jesśli ci chodzi o koszty to zastanów się nad duetem Multibank
    (3PLN/mies,przelewy bezpłatne) do przelewów + mBank (VE)

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 4. Data: 2005-07-22 17:22:49
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 22 Jul 2005 16:11:34 +0000 (UTC), w <dbr5rm$298$1@inews.gazeta.pl>, "seba
    kocik" <s...@g...pl> napisał(-a):

    > ps. przechodze z 2 pow. 50gr za przelew a nie 99 i nie pobieraja za karte co
    > micha i dawaja ja na 3 lata! - tak wyczytalem moze sie myle - niech ktos z
    > Szanownych dyskutantow mnie oswieci... (VE w eKonto)

    Za to kartą z mBanku nie zapłacisz przez internet i nie wpłacisz w oddziale na
    konto.

  • 5. Data: 2005-07-22 19:17:17
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Za to kart? z mBanku nie zapłacisz przez internet i nie wpłacisz w oddziale na
    >konto.

    Ale we wplatomacie owszem.

    Pzdr.
    Lack

  • 6. Data: 2005-07-22 20:10:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    K.N. napisał(a):

    > Ale we wplatomacie owszem.

    Wplatomatow jest "troche" mniej niz placowek PKP BP.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-07-22 20:11:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Wplatomatow jest "troche" mniej niz placowek PKP BP.

    PKO oczywiscie (literowka).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-07-22 20:15:46
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 22 Jul 2005 21:17:17 +0200, w
    <h...@4...com>, K.N. <l...@o...pl>
    napisał(-a):

    > Ale we wplatomacie owszem.

    Tak. Z potencjalnym przebojami i utratą gotówki na losowy okres od 7 do 30 dni.

  • 9. Data: 2005-07-22 21:33:20
    Temat: mBank czy Inteligo?
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    613

  • 10. Data: 2005-07-23 12:13:58
    Temat: Re: mBank czy Inteligo?
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    ale nic nie szkodzi aby wplacici normalnie na druczku (1,5oplaty) w okienku...

    ps. do wplatomata mam troszke daleko....