  • 81. Data: 2003-03-20 11:59:09
    Temat: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > I po co te złośliwości? Może byś łaskawie zwrócił uwagę na kontekst - ja
    > mówię, że nie daję zarobić Inteligo poza opłatą za kartę, kolega zwraca mi
    > uwagę (raczej chyba żartem), że w grę wchodzą jeszcze odsetki od tej
    > trzymanej tam stówy (żeby nie płacić za konto 4,99), no to mu piszę, że
    > "straty" wynoszą ca.3 PLN rocznie (różnica między % Inteligo a % Lg - bo te
    > są obecnie chyba w kategorii RORów najwyższe). Tyle. Nadal natomiast uważam,
    > że Inteligo jest drogie, jak na usługi, które oferuje

    Spoko. Drobne zlosliwosci ozywiaja duskusje ;-). A poza tym to proponuje
    juz EOT, bo najwyzszy czas ku temu sie zrobil.

    Bartol

  • 82. Data: 2003-03-20 12:01:25
    Temat: Re: Inteligo - KK i takie tam
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

    > PKO BP wydaje karte kredytowa MC Silver. Po co ci karta kredytowa w

    No to fajno.

    > Inteligo? Przeciez kazdy moze wystartowac po MC PKO BP, wiec i Inteligowiec
    > tez. A jako klient Inteligo jestes tez klientem PKO BP wiec masz warunki
    > preferencyjne.

    Niby tak, ale lubie miec wszystko na kupie. I jak korzystam z Inteligo,
    to chcialbym miec karte z logo Inteligo, a nie PKO BP, bo to obciach ;-)

    Bartol

  • 83. Data: 2003-03-20 12:19:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > PKO BP jest odmiennego zdania.

    Obsluga PKO BP czy regulamin karty jest innego zdania?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 84. Data: 2003-03-20 12:22:15
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Slawek Kos wrote:

    > Obsluga PKO BP czy regulamin karty jest innego zdania?

    Obsługa.

    pzdr

    Tomek

  • 85. Data: 2003-03-20 13:59:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Obsługa.

    A bo to pierwszy raz uzytkownik jest lepiej wyszkolony niz obsluga?
    ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 86. Data: 2003-03-20 16:10:46
    Od: "BliSki." <b...@w...pl>

    "Marcin Lubojański" wrote:
    > Ciekawe ile ludzi tym razem sie pożegna z Inteligo?

    Mi już niewiele brakuje do tego kroku :(
    --
    -o--***--o-
    Pozdr, (R) BliSki. (tm)

  • 87. Data: 2003-03-20 17:51:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał:

    > Na komunistyczny sposob liczenia kosztow przelewow przez niektorych
    > dyskutantow nic nie poradze.Najpierw sie dobrze zastanow, bo piszesz
    > bzdury. Zebys sie nie zgubil: sam koszt przelewu, to nie wszystko.

    Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem ;P
    Oczywiscie, ze za przelew mozna wziac rownie dobrze 100zl, bo jesli strony w
    umowie sie zgodza to OK. Tylko po co płacic za cos co mozna miec w WIELU bankach
    za free (albo w cenie konta) ? Płatne przelewy przez inet byly ok jeszcze 2-3
    lata temu, a teraz juz nie. Nawet e-pko ma bezplatne przelewy !!!

    > A tak na marginesie. Niby dlaczego broniac Inteligo jestem be, glupi,
    > nienormalny, wytresowany, itd.?

    Ty chyba jakis delikatny jestes ;P Juz Ci Wojtek napisał zebys nie brał tego do
    siebie, bo nikt nie zamierza (i nie atakuje) Ciebie personalnie !!! Ja rowniez
    nie mialem takiego zamiaru, choc widzac to co napisales ponizej, to ...

    > Bo nie pasuje do stada, ktore pluje?
    > Puknijcie sie w glowe koledzy.

    To juz przeginasz. Nie bede sie zniżał do tego poziomu.

  • 88. Data: 2003-03-20 18:02:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > To powiedz dlaczego jest bezsensowna. Poza oplatami za wszystko (poza
    > wyplatami z 1700 bankomatow). Latwo gadac, troche trudniej znalezc
    > sensowny argument.

    Bo za wszystko trzeba placic DODATKOWO !!! Przy aktywnym korzystaniu z konta
    inteligo oplaty pewnie wynosza ok. 15-20zl/mc, co za konto samoobslugowe jest
    wysoka cena. To juz nawet konto w citi wyjdzie taniej... A w samym pkobp nie
    trzeba daleko szukac - IMHO juz _oferta_ e-pko jest lepsza niz inteligo
    (oczywiscie chodzi o sama oferte w sensie TOiP, a nie o calosc).

  • 89. Data: 2003-03-20 18:55:02
    Temat: Re: Re: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 19, 2003 at 11:27:52PM +0100, Kazimierz wrote:

    >Ten dreszczyk emocji: "Ciekawe za co dzis kaza sobie zaczac placic?" :)

    ;-)

    Raczej za co juz zaplacilem ;-)

    --

    --w

  • 90. Data: 2003-03-20 21:38:49
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Panowie , nie kopmy juz lezacego. Trzeba przyjac, ze sa osoby które
    pokochaly ta firme i nic nie zmieni ich opinii.
    Sam mam konta we wszystkich trzech wirtualnych oraz PKO SA i nie potrafie
    zrozumiec przywiazania do czegos co stale sie psuje i jednoczesnie twierdzi,
    ze jest inaczej ;-).
    Potwierdza sie prawda, ze wystarczy powtarzac w kólko to samo a ktos w to
    uwierzy - marketing dziala :-))))
    Mamy demokracje kazdy moze wierzyc w co chce.
    (ide sprawdzic tabele prowizji bo chce wiedziec ile jutro zaplace za przelew
    .....)

    pozdrawiam
    A.

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci