  • 71. Data: 2003-03-20 08:36:24
    Temat: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Oni nie zarobili - to ja tracę ca. 3 PLN rocznie na trzymaniu 100 PLN w
    > Inteligo, a nie w takim Lg np. (różnica obecnie 2.99%)

    No faktycznie majatek. Na Twoim miejscu palnalbym sobie w leb, bo
    wlasnie stracilem szanse na zostanie milionerem. :-P

    Bartol

  • 72. Data: 2003-03-20 08:39:33
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Witek napisał:

    > Nic nie rozumiesz ! Ludzie sie oburzyli na Inteligo dlatego, ze 1.jest tam
    > _wszystko_ platne, a do tego 2. obnizyli oprocentowanie prawie o 1,2% - do tego
    > jest %% progresywne od samej nadwyżki ponad progi !

    No i rzeczywiscie stracili majatek i powinni sie teraz powiesic. Ile
    stracili na tej operacji? 10 zl rocznie? Jesli to komus stanowi, to ja
    juz nic na to nie poradze.

    > O ofercie Inteligo mozna wiele powiedziec, ale nie to ze jest sensowna ;-)))

    To powiedz dlaczego jest bezsensowna. Poza oplatami za wszystko (poza
    wyplatami z 1700 bankomatow). Latwo gadac, troche trudniej znalezc
    sensowny argument.

    Bartol

  • 73. Data: 2003-03-20 08:46:13
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Witek napisał:

    > Z tego co pamietam, to koszt przelewu wynosi ok. 3-10centow USD w zaleznosci od
    > sposobu jego zlecenia. Oczywiscie najtansze dla banku sa przelewy wprowadzone i
    > zlecone przez samego klienta -inet. Zatem policz sobie ile procent narzutu
    > bierze inteligo...

    Na komunistyczny sposob liczenia kosztow przelewow przez niektorych
    dyskutantow nic nie poradze. Najpierw sie dobrze zastanow, bo piszesz
    bzdury. Zebys sie nie zgubil: sam koszt przelewu, to nie wszystko.

    > ... i dlaczego Wojtek (poniekąd trafnie) nazwał to wytresowaniem klienta, ktory
    > az tyle płaci za przelew, ktory sam musi wprowadzic i zlecic.

    Zawsze mozesz wypelnic papierek, albo gadac 10 minut z konsultantem
    przez telefon. To w koncu nic nie kosztuje. :-P

    A tak na marginesie. Niby dlaczego broniac Inteligo jestem be, glupi,
    nienormalny, wytresowany, itd.? Bo nie pasuje do stada, ktore pluje?
    Puknijcie sie w glowe koledzy.

    Bartol

  • 74. Data: 2003-03-20 09:29:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bartol Partol wrote:
    > A tak na marginesie. Niby dlaczego broniac Inteligo jestem be,
    > glupi, nienormalny, wytresowany, itd.? Bo nie pasuje do stada,
    > ktore pluje?
    > Puknijcie sie w glowe koledzy.

    eee tam. Ty jestes docelowym klientem Inteligo. Ktory wlasnie ze
    wzgledu na wystepujace udogodnenia, siec placowek + jakos obslugi +
    nowe produkty - moze zaplacic te kilka zlotych - wlasnie dlatego, ze
    niektore rzeczy sa unikanlne w skali kraju.

  • 75. Data: 2003-03-20 09:46:30
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > nowe produkty - moze zaplacic te kilka zlotych - wlasnie dlatego, ze
    > niektore rzeczy sa unikanlne w skali kraju.

    Ooooo wlasnie. Co prawda siec placowek mnie wali (pomijam fakt, ze
    wplata w okienku PKO BP idzie na konto ze 2 dni), nowych produktow cos
    jeszcze nie widze ;-)))), ale generalnie jest OK i bedzie lepiej.
    Wlasciwie brakuje mi tylko linii kredytowej i karty kredytowej. Mogliby
    zrobic karty MC/EC, bo roznych V mam juz kilka.

    Bartol

  • 76. Data: 2003-03-20 10:20:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > lepiej. Wlasciwie brakuje mi tylko linii kredytowej i karty
    > kredytowej. Mogliby zrobic karty MC/EC, bo roznych V mam juz kilka.

    No to wlasnie bedzie ;)

  • 77. Data: 2003-03-20 10:59:24
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    > No to wlasnie bedzie ;)

    MC/EC? Bo o kredytach i KK jako takich to wiem.

    Bartol

  • 78. Data: 2003-03-20 11:42:12
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > No faktycznie majatek. Na Twoim miejscu palnalbym sobie w leb, bo
    > wlasnie stracilem szanse na zostanie milionerem. :-P

    I po co te złośliwości? Może byś łaskawie zwrócił uwagę na kontekst - ja
    mówię, że nie daję zarobić Inteligo poza opłatą za kartę, kolega zwraca mi
    uwagę (raczej chyba żartem), że w grę wchodzą jeszcze odsetki od tej
    trzymanej tam stówy (żeby nie płacić za konto 4,99), no to mu piszę, że
    "straty" wynoszą ca.3 PLN rocznie (różnica między % Inteligo a % Lg - bo te
    są obecnie chyba w kategorii RORów najwyższe). Tyle. Nadal natomiast uważam,
    że Inteligo jest drogie, jak na usługi, które oferuje.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 79. Data: 2003-03-20 11:45:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > MC/EC? Bo o kredytach i KK jako takich to wiem.

    PKO BP wydaje karte kredytowa MC Silver. Po co ci karta kredytowa w
    Inteligo? Przeciez kazdy moze wystartowac po MC PKO BP, wiec i Inteligowiec
    tez. A jako klient Inteligo jestes tez klientem PKO BP wiec masz warunki
    preferencyjne.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 80. Data: 2003-03-20 11:49:15
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Slawek Kos wrote:

    > A jako klient Inteligo jestes tez klientem PKO BP wiec masz warunki
    > preferencyjne.

    PKO BP jest odmiennego zdania.

    pzdr

    Tomek