  • 1. Data: 2003-03-18 20:00:56
    Temat: Inteligo - bezpieczenstwo
    Od: "beniu \(mb\)" <m...@w...pl>

    Witam!

    Mam konto w Inteligo od niedawna i w zasadzie na razie tylko testowalem
    sobie sposob dzialania konta elektronicznego obracajac niewielkimi kwotami
    :)
    Ale ostatnio wpadlem na pomysl, zeby przelewac tam swoje wynagrodzenie. Do
    tej pory wyplata szla na zwykle konto (nie elektroniczne) i nigdy nie bylo
    zadnych problemow, jednak ze wzgledu na niskie oprocentowanie podjalem
    decyzje o przeniesieniu pieniedzy.
    I tutaj mam pytanie: czy Inteligo jest calkowicie bezpieczne? Czy sa znane
    jakies konkretne przypadki "wlaman" do systemu za pomoca WWW ?
    Czy warto podjac taka decyzje czy lepiej zostac przy klasycznym koncie ?
    Troche sie boje, ze pewnego razu sie obudze a na moim koncie zamiast paru
    tysiecy moze znalezc sie zero ;)

    Pozdrawiam i licze na opinie doswiadczonych uzytkownikow tego konta.
    beniu

  • 2. Data: 2003-03-18 21:14:13
    Temat: Re: Inteligo - bezpieczenstwo
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "beniu (mb)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tysiecy moze znalezc sie zero ;)
    >

    > Pozdrawiam i licze na opinie doswiadczonych uzytkownikow tego konta.
    Aktualnie to nie bój się włamywaczy tylko zarządzających Inteligo.

    pozdrawiam

    Rysiek
    PS. Popatrz na późniejsze posty.

  • 3. Data: 2003-03-19 10:41:11
    Od: "beniu \(mb\)" <m...@w...pl>

    Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał:

    > Aktualnie to nie bój się włamywaczy tylko zarządzających Inteligo.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Rysiek
    > PS. Popatrz na późniejsze posty.

    Wiem, Inteligo obnizylo stopy procentowe. Ale chyba i tak lepiej tam trzymac
    pieniadze niz w Pekao SA, no nie ? A moze sie myle.

    --
    pozdrowienia, beniu

  • 4. Data: 2003-03-19 21:08:02
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "beniu \(mb\)" <m...@w...pl> skribis:

    >tej pory wyplata szla na zwykle konto (nie elektroniczne) i nigdy nie bylo
    >zadnych problemow, jednak ze wzgledu na niskie oprocentowanie podjalem
    >decyzje o przeniesieniu pieniedzy.

    policz, ile na tym zyskasz. Bedzie na bulke z maselkiem?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Spraw by twoja strona pracowala na Ciebie.
    Dochodowy program partnerski: