eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - zlodziejstwo › Re: Inteligo - zlodziejstwo
  • Data: 2002-02-04 09:41:42
    Temat: Re: Inteligo - zlodziejstwo
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a3lj70$4ph$1@news.tpi.pl...

    > Jasne. Dlatego do dnia rozwiazania umowy jest zoobowiazany do swiadczenia
    > WSZYSTKICH uslug, a nie tylko wybranych. Jezeli powie mi, ze zablokuje mi
    > karte i pobierze prowizje trzeba skladac reklamacje. Jezli to nie pomoze,
    > nalezy sie zwrocic do Arbitra Bankowego.

    Ależ powiem to - zablokuje i pobierze opłatę. :))

    Chyba, że sam wcześniej zablokujesz ją ręcznie... To jest wyjątek z powodu
    konstrukcji systemu. To jest - inaczej mówiąc dziura.

    Ale pobranie opłaty za kartę jest poprawne - zacząłeś dany okres
    rozliczeniowy i za te dni pobrana jest opłata, mimo, że karta jest POTEM
    zablokowana.

    W cenniku pisze - za każdy ropoczęty okres rozliczeniopwy. Czyli nie musisz
    go skończyć...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1