  • 1. Data: 2005-06-22 19:12:00
    Temat: Inteligo w PKOBP
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>

    Skusiłem się na wiadomą promocję i założyłem konto Inteligo. Wpłaciłem
    dzisiaj pieniądze w okienku po 18. Pani powiedziała, że za 2 godziny będą
    pieniądze widoczne w internecie. Oczywiście ich nie ma. Przeguglowałem
    archiwum i domyślam się, że pojawią się dopiero jutro. Zastanowiła mnie inna
    rzecz. Czy te baby w okienku mają dostęp do danych klientów Inteligo? Czy
    one widzą w kompiuterze moje dane,adres, historię rachunku?

    Pzdr
    Franz Maurer
    --------------------------
    www.maurer.w.pl

  • 2. Data: 2005-06-22 19:15:33
    Temat: Re: Inteligo w PKOBP
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Franz Maurer wrote:
    > Zastanowiła mnie inna rzecz. Czy te baby w okienku mają dostęp do
    > danych klientów Inteligo? Czy one widzą w kompiuterze moje
    > dane,adres, historię rachunku?

    Za te "baby" to powinni na Ciebie napuscic ministerke Srode! ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-22 19:18:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Za te "baby" to powinni na Ciebie napuscic ministerke Srode! ;)

    Eeee tam :-) Najgorsze jest to, że chłopy z PKO BP też mogą mieć wgląd w
    rachunek ;-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-06-22 19:36:55
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Za te "baby" to powinni na Ciebie napuscic ministerke Srode! ;)

    nie ministerke tylko ministre ;-)

    kursor

  • 5. Data: 2005-06-22 21:12:06
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>

    > Eeee tam :-) Najgorsze jest to, że chłopy z PKO BP też mogą mieć wgląd w
    > rachunek ;-)))

    Śmiejcie się śmiejcie. Kilka lat nie byłem w oddziale. Poszedłem dzisiaj, w
    środku same stare baby, które jak się okazało nie mają pojęcia o czym mówią.
    Nic się nie zmieniło ;) Rozumiem, że mają w oddziale wgląd w dane klientów
    Inteligo?

    --
    Pzdr
    Franz Maurer

  • 6. Data: 2005-06-23 05:51:21
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d9ck76$jp1$1@news.onet.pl...

    > Rozumiem, że mają w oddziale wgląd w dane klientów
    > Inteligo?

    Nie maja.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2005-06-23 07:04:55
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-22 21:12:00, Franz Maurer napisał(a):

    > Skusiłem się na wiadomą promocję i założyłem konto Inteligo.

    Sorry, ale to PKO wiec czego sie spodziewales...?

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.neostrada-net24.prv.pl/ - poradnik dla uslug Net24 i Neostrady

  • 8. Data: 2005-06-23 08:16:48
    Od: zet <z...@z...pl>

    Gdy wpłacałem na konto którego numer podałem w okienku dostałem
    potwierdzenie na piśmie z podanym adresem właściciela konta, więc jakiś
    wgląd na pewno jest.

  • 9. Data: 2005-06-23 08:26:04
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-06-23 10:16, zet napisał(a):
    > Gdy wpłacałem na konto którego numer podałem w okienku dostałem
    > potwierdzenie na piśmie z podanym adresem właściciela konta, więc jakiś
    > wgląd na pewno jest.

    To oznaczać może, że ktoś kiedyś dokonywał płatności na ten rachunek i w
    systemie zachowane są dane adresowe posiadacza rachunku. Nie ma to nic
    wspólnego z wglądem do rachunku.

  • 10. Data: 2005-06-23 08:31:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    zet napisał(a):

    > Gdy wpłacałem na konto którego numer podałem w okienku dostałem
    > potwierdzenie na piśmie z podanym adresem właściciela konta, więc jakiś
    > wgląd na pewno jest.

    Nie ma żadnego wglądu. To są zupełnie obce konta dla obsługi PKO BP.

    Po prostu jest automatyczne zapamiętywanie danych dla danego numeru
    rachunku w ramach oddziału.