  • 11. Data: 2005-06-23 08:32:02
    Temat: Re: Inteligo w PKOBP
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    zet napisał(a):
    > Gdy wpłacałem na konto którego numer podałem w okienku dostałem
    > potwierdzenie na piśmie z podanym adresem właściciela konta, więc jakiś
    > wgląd na pewno jest.

    Swoją drogą, jeżeli Ty nie podałeś obsłudze tego adresu, a oni Ci go
    wydrukowali to powinni dostać po uszach...

  • 12. Data: 2005-06-23 12:04:43
    Od: zet <z...@z...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Swoją drogą, jeżeli Ty nie podałeś obsłudze tego adresu, a oni Ci go
    > wydrukowali to powinni dostać po uszach...

    podałem tylko numer bez adresu i sądzę że wszystkie banki mają w okienkach
    taki podgląd

  • 13. Data: 2005-06-23 12:22:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "zet" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

    > podałem tylko numer bez adresu i sądzę że wszystkie banki mają w okienkach
    > taki podgląd

    Zle sadzisz.
    Tu nie jest mowa o wszystkich bankach tylko o PKO BP i koncie Inteligo.
    W oddzialach PKO BP NIE MA wgladu w konto Inteligo.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2005-06-23 12:23:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    zet napisał(a):

    > podałem tylko numer bez adresu

    W takim wypadku nie powinieneś był dostać adresu.

    > i sądzę że wszystkie banki mają w
    > okienkach taki podgląd

    Mam wrażenie, że już Ci parę osób dokładnie wyjaśniło, jak to jest z
    inteligo.

  • 15. Data: 2005-06-23 14:29:19
    Od: "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d9cd61$1uu$1@news.onet.pl...
    > Skusiłem się na wiadomą promocję i założyłem konto Inteligo. Wpłaciłem
    > dzisiaj pieniądze w okienku po 18. Pani powiedziała, że za 2 godziny będą
    > pieniądze widoczne w internecie. Oczywiście ich nie ma. Przeguglowałem
    > archiwum i domyślam się, że pojawią się dopiero jutro. Zastanowiła mnie
    > inna rzecz. Czy te baby w okienku mają dostęp do danych klientów Inteligo?
    > Czy one widzą w kompiuterze moje dane,adres, historię rachunku?
    >
    > Pzdr
    > Franz Maurer

    Witam
    Wygląda to trochę inaczej jak sądzisz. Nie załozyłes sobie konta INTELIGO,
    tylko Inteligo PKO BP.
    Czyli będziesz bulił za Superkonto 4 zł i 2 zł za dodatek do Superkonta
    Inteligo PKO BP.
    Będziesz mógł wykonywać transakcje w internecie na Superkoncie i mieć
    podglad. Jak kobietki mają możliwość podglądu Superkonta to i tego dziwnego
    stwora za dodatkową opłatą również. Inteligo PKO BP to nie to samo co
    Inteligo. PKO BP podąża śladami TPSA, niby coś daje a nic nie otrzymujesz
    tylko więcej płacisz. Załóż konto Inteligo a tego dziwnego STWORA Inteligo
    PKO BP zamknij wraz z Superkontem a zyskasz więcej.
    Pozdrówka

  • 16. Data: 2005-06-23 22:26:37
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko Inteligo PKO BP.
    > Czyli będziesz bulił za Superkonto 4 zł i 2 zł za dodatek do Superkonta

    Odnoszę wrażenie, że pieprzysz jak potłuczony ;)

    Pzdr
    Franz Maurer
    --------------------------
    www.maurer.w.pl

  • 17. Data: 2005-06-24 12:49:27
    Od: "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d9fcuu$fpp$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Odnoszę wrażenie, że pieprzysz jak potłuczony ;)

> [...]
    Nawzajem

  • 18. Data: 2005-06-24 21:50:28
    Od: "AndreRM" <A...@c...hu>

    > Nawzajem