  • 1. Data: 2005-06-22 17:07:36
    Temat: Kłopot z kartą i bankomatem - Pekao SA
    Od: "LadyRoot" <l...@c...one.pl>

    Witam,

    właśnie przed chwilą spotkało mnie coś przykrego - otóż wybierałam pieniądze
    z bankomatu, bankomat przyjął zlecenie, wypluł kartę i w tym momencie się
    zresetował... (miałam wiec okazję obejrzec interesujący reset i ładowanie
    systemu OS/2)
    Sprawdziłam na drugim bankomacie, kasy nie mam już na koncie, ale nie mam
    jej też w kieszeni.

    Nie mam pojęcia, jak to zgłosić, bo na stronie banku jest tylko numer tel.
    0-801, a ja mam tylko komórkę. Co więcej, na bankomacie nie ma podanego jego
    numeru, więc mogę to tylko orientacyjnie bankowi opisać.
    Nie wiem też, jak to udowodnić, że nie dostałam kasy, gdyż kamera jest
    inteligentnie umieszczona z tyłu wybierającego, więc nie widać rąk :/

    Zdarzyło się to w Warszawie, przy ul. Kochanowskiego, przy banku - to przy
    okazji zapodam, że oba bankomaty są nieczynne.

    Czy ktoś może miał podobny kłopot i mógłby mnie oświecić, co zrobić w tej
    sytuacji?

    --
    LadyRoot
    ==================================

  • 2. Data: 2005-06-22 18:10:35
    Temat: Re: Kłopot z kartą i bankomatem - Pekao SA
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie mam pojęcia, jak to zgłosić, bo na stronie banku jest tylko numer
    > tel. 0-801, a ja mam tylko komórkę.

    Jak masz Ideę to zadzwonisz. A jak nie, to chyba automatów telefonicznych
    nie zlikwidowali ;-))) ?

    > Czy ktoś może miał podobny kłopot i mógłby mnie oświecić, co zrobić w
    > tej sytuacji?

    Złożyć reklamację w banku.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-06-22 18:11:09
    Od: "BigDario" <b...@s...wp.pl>

    witam,

    mialem podobna sytuacje z euronetem,
    zadzwonilem, uprzejma pani sprawdzila przez net ilosc banknotow w bankomacie
    i wciagu dwoch dni kwota pojawila sie u mnie na koncie, bankomat to takie
    sprytne urzedzenie co rejestruje ilosc wydawanych banknotow w porownaniu do
    ilosci "zamowionych"

    pozdr

  • 4. Data: 2005-06-23 08:34:45
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "LadyRoot" <l...@c...one.pl> napisał w wiadomości

    >(...)
    > Zdarzyło się to w Warszawie, przy ul. Kochanowskiego, przy banku - to przy
    > okazji zapodam, że oba bankomaty są nieczynne.

    Bank byl nieczynny?
    Mialem taka sama sytuacje - bankomat byl przy banku (tez Pekao SA). Wszedlem
    do srodka, zglosilem pani z obslugi klienta, spisalismy reklamacje, pani
    przejrzala logi bankomatu. Kasa co prawda wracala do mnie prawie miesiac -
    ale wrocila.
    Jak bank byl zamkniety to mozesz albo sie tam zglosic teraz albo napisac
    reklamacje i wyslac poczta (a telefonicznie to juz dawno bym zglaszal).

    Belin