  • 1. Data: 2005-06-22 19:03:06
    Temat: Karta Doładowywalna z BZWBK - ma ktoś?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Czy ktoś to kupił i może coś o tym powiedzieć, zwłaszcza o transakcjach
    internetowych za granicą? Cena 15 zł wydaje się atrakcyjna. Interesuje mnie
    czy widać ją w BZWBK24 i czy uruchamiają internetowy podgląd dla tej karty
    dla kogoś kto nie ma tam żadnego innego produktu.

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2005-06-22 19:24:52
    Temat: Re: Karta Doładowywalna z BZWBK - ma ktoś?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Bogdan B. napisał(a):

> [...]
    > czy widać ją w BZWBK24 i czy uruchamiają internetowy podgląd dla tej karty
    > dla kogoś kto nie ma tam żadnego innego produktu.

    Nie uruchamiają. Saldo sprawdza się np. w bankomacie WBK-u

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-06-22 19:29:16
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Nie uruchamiają. Saldo sprawdza się np. w bankomacie WBK-u

    W takim razie szkoda, zwłaszcza że sprawdzenie salda kosztuje 2 zł.

  • 4. Data: 2005-06-22 21:11:09
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Czy ktoś to kupił i może coś o tym powiedzieć, zwłaszcza o transakcjach
    > internetowych za granicą? Cena 15 zł wydaje się atrakcyjna. Interesuje
    mnie

    Przeciez wyraznie pisze ze sie nie da... I faktycznie sie nie da...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2005-06-22 21:21:04
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-22 23:11, Piotr napisał(a):

    > Przeciez wyraznie pisze ze sie nie da... I faktycznie sie nie da...

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11325

    cyt: "Przede wszystkim jednak możesz nią bezpiecznie płacić za zakupy
    przez Internet oraz dokonywać transakcji na aukcjach internetowych."

    Gree

  • 6. Data: 2005-06-23 09:32:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piotr napisał(a):

    > Przeciez wyraznie pisze ze sie nie da... I faktycznie sie nie da...

    Pokaż mi palcem.

  • 7. Data: 2005-06-23 12:30:57
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 22 Jun 2005 23:11:09 +0200, Piotr napisal/a:

    > Przeciez wyraznie pisze ze sie nie da... I faktycznie sie nie da...
    piszę, że nie da się kartami _jednorazowymi_
    przy kartach dołądowalych nie pisze, że mozna tylko w kraju.
    Natomiast powinni podkreslić, że mozna wszędzie, żeby nie było takich
    wątpliwości.
    Zobacz do TOiP jest tam wyraźnie opłata 10zł za wypłaty z
    bankomatów zagranicznych - czyli da się płacić za granicą - a jeśli
    da się pąłcić w kraju w necie a za granicą w zwykłych punktach to da
    się tez za pewne za granicą w necie.

    --
    Krzysztof Lerski