  • 1. Data: 2005-06-22 15:05:11
    Temat: jaki czas oczekiwania na karte KREDYTOWA - c.d.
    Od: "skrzyp@ol" <s...@r...pl>

    Zalozylem nowy watek bo sie rozpedzilem potrzebuje do 1 lipca karte
    kredytowa a nie debetowa

    Pomozcie gdzie mi to szybko wyrobia, oczywiscie spelniam wymogi formalne
    praca, dochody, itp itd

  • 2. Data: 2005-06-22 15:05:38
    Temat: Re: jaki czas oczekiwania na karte KREDYTOWA - c.d.
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    skrzyp@ol wrote:
    > Zalozylem nowy watek bo sie rozpedzilem potrzebuje do 1 lipca karte
    > kredytowa a nie debetowa
    >
    > Pomozcie gdzie mi to szybko wyrobia, oczywiscie spelniam wymogi
    > formalne praca, dochody, itp itd

    Koniecznie kredytową? Czy po prostu chcesz wypukłą?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-06-22 15:21:15
    Od: "skrzyp@ol" <s...@r...pl>

    > Koniecznie kredytową? Czy po prostu chcesz wypukłą?

    Przyznam ze od tego wszystkiego juz mi sie robi niedobrze :), chodzi mi
    generalnie o karte za pomoca ktorej bede mogl zaplacic w necie za
    wypozyczenie samochodu w Irlandii, nie wiem juz dokladnie jaka karta jest
    wymagana, wiem ze kredytowa spelnia te wymogi, wypukla nie mam pojecia??

  • 4. Data: 2005-06-22 15:38:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    skrzyp@ol wrote:

    > Przyznam ze od tego wszystkiego juz mi sie robi niedobrze :),

    :-))) Bez nerw ;-)

> [...]
    > wypozyczenie samochodu w Irlandii, nie wiem juz dokladnie jaka karta
    > jest wymagana, wiem ze kredytowa spelnia te wymogi, wypukla nie mam

    I trzeba było tak od razu :-))) Napisz jeszcze gdzie masz ROR - to może
    pomóc. A tak na szybko, to kup sobie kartę pre-paid w BZWBK. Możesz nią
    płacić w necie i jest to chyba najszybsze rozwiązanie.
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/13015

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-06-23 08:35:35
    Od: "gg" <n...@m...com>

> [...]
    > pomóc. A tak na szybko, to kup sobie kartę pre-paid w BZWBK. Możesz nią
    > płacić w necie i jest to chyba najszybsze rozwiązanie.

    Ile kosztuje jej używanie? Bo na stronach BZWBK milczą o tym a nie wierzę
    żeby rozdawali je za darmo...

    --
    pozdrawiam
    P.