  • 1. Data: 2003-11-01 11:51:30
    Temat: Inteligo - szybki?
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

    W środę oddzwonili do mnie z Inteligo w sprawie wniosku o założenie konta.
    Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że wniosek złożyłem
    wypełniając formularz na ich stronie www ponad *miesiąc* temu. I to się
    nazywa szybkość? Pan jeszcze powiedział mi, ze kurier skontaktuje się ze mną
    w ciągu 10 dni. Tak więc mamy półtora miesiąca od złożenia wniosku do
    założenia konta. Nieźle?

    A może to dlatego, że podałem w formularzu że mam więcej rachunków niż 3?
    MAX

  • 2. Data: 2003-11-01 13:08:58
    Temat: Re: Inteligo - szybki?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik MAX napisał:

> [...]
    > w ciągu 10 dni. Tak więc mamy półtora miesiąca od złożenia wniosku do

    No wlasnie. Cos im ostatnio zakladanie nowych kont szwankuje. Do mnie co
    prawda oddzwonili nastepnego dnia, ale na kuriera czekalem dni 19.
    Dzwonilem do nich w tym czasie dwa razy i przypominalem, ze istnieje.
    Podobno mieli jakas przerwe w zakladaniu nowych kont w zwiazku z nowymi
    przepisami dotyczacymi kart, ale przerwa trwala raptem 2 lub 3 dni, a ja
    czekalem duzo dluzej.

    No ale jak kurier sobie poszedl, to nastepnego dnia konto juz dzialalo.
    Samo z siebie, bo to moje drugie konto w Inteligo, wiec nie musialem
    dzwonic i aktywowac.

    > A może to dlatego, że podałem w formularzu że mam więcej rachunków niż 3?

    No to spadles na koniec kolejki. ;-)

    Bartol

  • 3. Data: 2003-11-01 15:49:41
    Od: "Darek" <d...@w...pl>