  • 1. Data: 2003-11-01 00:10:33
    Temat: Co myslicie o otwarciu konta e-Konto w Lukasie ??
    Od: "Wojtas" <w...@W...onet.pl>

    Co myslicie o otwarciu konta 'e-Konto' w Lukasie ??
    Na dzień dzisiejszy to chyba ono mi się wydaje najbardziej wygodne z
    internetowych kont.

    Dzieki za cenne uwagi !!!!
    --------------------------
    Pozdrawiam grupowiczow
    Wojtas

  • 2. Data: 2003-11-01 08:18:32
    Temat: Re: Co myslicie o otwarciu konta e-Konto w Lukasie ??
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtas" <w...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co myslicie o otwarciu konta 'e-Konto' w Lukasie ??
    > Na dzień dzisiejszy to chyba ono mi się wydaje najbardziej wygodne z
    > internetowych kont.

    Mam prośbę. Przeczytaj archwium. www.google.pl
    Takie tematy powtarzają się co kilka dni/codziennie i wszystko już chyba
    zostało powiedziane...

    Chyba, że masz jakieś _konkretne_ pytania...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-11-01 22:13:09
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Zdecydowanie warto, bo masz internet i oddziały. A jak masz jeszcze konto w
    mBanku (zresztą nieważne w jakim), to możesz bezpłatnie przelewać z Lukasa.