eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - szybki? › Re: Inteligo - szybki?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed
    .gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - szybki?
    Date: Sat, 01 Nov 2003 14:08:58 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <bo0b8p$rea$1@inews.gazeta.pl>
    References: <bo06oq$572$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.169.70
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1067692121 28106 62.233.169.70 (1 Nov 2003 13:08:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Nov 2003 13:08:41 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <bo06oq$572$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; PL; rv:1.5) Gecko/20030925
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:266607
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik MAX napisał:

    > W środę oddzwonili do mnie z Inteligo w sprawie wniosku o założenie konta.
    > Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że wniosek złożyłem
    > wypełniając formularz na ich stronie www ponad *miesiąc* temu. I to się
    > nazywa szybkość? Pan jeszcze powiedział mi, ze kurier skontaktuje się ze mną
    > w ciągu 10 dni. Tak więc mamy półtora miesiąca od złożenia wniosku do
    > założenia konta. Nieźle?

    No wlasnie. Cos im ostatnio zakladanie nowych kont szwankuje. Do mnie co
    prawda oddzwonili nastepnego dnia, ale na kuriera czekalem dni 19.
    Dzwonilem do nich w tym czasie dwa razy i przypominalem, ze istnieje.
    Podobno mieli jakas przerwe w zakladaniu nowych kont w zwiazku z nowymi
    przepisami dotyczacymi kart, ale przerwa trwala raptem 2 lub 3 dni, a ja
    czekalem duzo dluzej.

    No ale jak kurier sobie poszedl, to nastepnego dnia konto juz dzialalo.
    Samo z siebie, bo to moje drugie konto w Inteligo, wiec nie musialem
    dzwonic i aktywowac.

    > A może to dlatego, że podałem w formularzu że mam więcej rachunków niż 3?

    No to spadles na koniec kolejki. ;-)

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1