  • 1. Data: 2003-11-01 08:30:24
    Temat: [OT] zgubione dokumenty
    Od: "Tomasz Mikołajczak" <t...@-...chip.pl>

    Witam,

    Kuzyn zgubil portfel z dokumentami.
    Karte juz mu zablokowalem.
    Ale co dalej robic. Czy zaginiecie dokumentow nalezy zglosic na
    policje??
    Nie chcialbym, aby za pol roku okazalo sie ze kuzyn ma jakies raty lub
    cos podobnego do placenia.
    Jak w takiej sytuacji ustrzec sie przed wykorzystaniem dowodu przez inne
    osoby??

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2003-11-01 09:29:20
    Temat: Re: [OT] zgubione dokumenty
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Tomasz Mikołajczak" <t...@-...chip.pl> napisał w
    wiadomości news:3fa37696$1@news.vogel.pl...
    > Witam,
    >
    > Kuzyn zgubil portfel z dokumentami.
    > Karte juz mu zablokowalem.
    > Ale co dalej robic. Czy zaginiecie dokumentow nalezy zglosic na
    > policje??

    koniecznie i jak najszybciej!!!!!!!!!!!!!! i absolutnie nie daj sie zbyc.
    mojego kumpla zbyli, bo powiedzial, ze zgubil, a jakby poowiedzial, ze mu
    ukradli, toby mu przyjeli. ale potem, jak zaczna przychodzic wezwania z
    bankow o zaplate kredytow, to policja umyje raczki. teraz dowod osobisty to
    niezly kasek dla zlodziei:((((

  • 3. Data: 2003-11-01 09:46:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 11/1/2003 9:30 AM, Użytkownik Tomasz Mikołajczak napisał:
    > Witam,

    Hej

    > Ale co dalej robic. Czy zaginiecie dokumentow nalezy zglosic na
    > policje??

    A dowod zastrzezony w banku ?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2003-11-01 22:08:23
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Z tego co wiem należy. Chodzi o to by dokumenty figurowały jako nieważne i
    jak ktoś się nimi posłuży to będzie musiał się tłumaczyć. Kiedyś jechałem z
    rodzicami nad może i nas okradli. Unieważnianie dokumentów trwało w sumie
    parę godzin, ale potem nic złego się nie działo (nie wiadomo, czy złodziej
    chciał ich użyć, czy też po prostu wyżucił).