  • 1. Data: 2003-11-01 11:24:21
    Temat: wskaźniki ekonomiczne - prośba o info
    Od: MatK <m...@n...underweb.net>

    witam.

    mam drobny problem, do krótkiej pracy nt. polskiej ekonomii
    brakuje mi aktualnych wskaźników ekonomicznych tj:

    Consumer Price Index
    Retail Price Index
    Household Consumption

    (praca ma być po angielsku ;D

    czy ktoś z grupowiczów wie, gdzie mogę na www znaleźć takie dane dla
    okresu 2000 - 2002?

    szukam także prognoz dotyczących polskiej ekonomii.
    (najlepiej wyrażonych w % wzr. GDP, CPI, RPI i "average earnings")

    z góry dzięki za ew. pomoc.

    pozdrawiam. mat.

  • 2. Data: 2003-11-01 11:39:54
    Temat: Re: wskaźniki ekonomiczne - prośba o info
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bo053b$ekv$...@n...onet.pl,
    MatK <m...@n...underweb.net>:

    > czy ktoś z grupowiczów wie, gdzie mogę na www znaleźć takie dane dla
    > okresu 2000 - 2002?

    na stronach GUS

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-01 18:01:50
    Od: MatK <m...@n...underweb.net>

    > na stronach GUS

    a dokładniej? bo ja nie potrafię tego znaleźć,

    chyba że w tym wypadku istotny jest fakt że moja wiedza nt. ekonomii
    jest mizerna? :-)

    mat.

  • 4. Data: 2003-11-01 18:05:47
    Od: MatK <m...@n...underweb.net>

    > na stronach GUS

    ale większość z danych jest tam płatna! ciekawe dlaczego?

    mat.