  • 11. Data: 2004-12-30 23:40:29
    Temat: Re: Inteligo problem z wyświetleniem strony
    Od: "Mentos" <s...@p...nom.pl>

    Użytkownik "Radix" <r...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:cr1sa9$887$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam Nie wyświetla mi strony inteligo a tym samym nie moge korzystać z
    > konta. Też macie podobnie? Czy to tylko tak u mnie . Reszta netu śmiga
    > bez
    > zarzutu.

    U mnie to samo
    na IE i FF
    SDI TPSA

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    GG# 1335

  • 12. Data: 2004-12-30 23:43:25
    Od: "Mentos" <s...@p...nom.pl>

    Użytkownik "Shield" <s...@p...onet.usun.pl> napisał w wiadomości

    > W zasadzie 31.12.2004 po godzinie 0.00 juz jest...

    Problem powstał przed 0:00

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    GG# 1335

  • 13. Data: 2004-12-30 23:48:22
    Od: "Radix" <r...@T...pl>

> [...]
    | godziny 9.00 dnia 1.01.2005 r. zostanie przeprowadzona aktualizacja
    | systemu. W tym czasie mogą wystąpić chwilowe trudności z dostępem do
    | serwisów: WWW, WAP, automatycznego serwisu telefonicznego oraz utrudnienia
    | w korzystaniu z kart płatniczych Inteligo (płatności w punktach
    | handlowo-usługowych i wypłaty z bankomatów).
    | W związku z tym, zachęcamy do wcześniejszego zrealizowania transakcji
    | (przelew, płatność, wypłata gotówki). Uprzejmie przepraszamy za powstałe
    | utrudnienia.
    |
    | W zasadzie 31.12.2004 po godzinie 0.00 juz jest...

    No tak wszystko jasne ale dopiero teraz w FF wyświetla w zakładce napis
    UWAGA! Aktualizacja systemu 31.12/01.01

    A swoja drogą mogli na adresy mejlowe puścic informacje z 2 dniowym
    wyprzedzeniem że coś TAK POWAŻNEGO planują.
    Pzdr Radek

  • 14. Data: 2004-12-31 07:09:56
    Od: "mumu" <a...@i...pl>

    Natomiast ja mam problemy z wyświetlaniem cały czas ,co chce zrealizować
    przelew musze logowac sie po 10 razy,bo strona sie wygasza, gdy klikam na
    jakąs operacje.
    Ma ktoś tak podobnie ,bo chyba zwariuje .

  • 15. Data: 2004-12-31 07:11:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Gree" <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Totalne OT ale masz niepoprawny delimiter.

    Spadaj z tym na grupe o czytnikach

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 16. Data: 2004-12-31 07:13:33
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > W związku z zakończeniem roku, dnia 31.12.2004 r. od godziny 0.00 do
    > godziny 9.00 dnia 1.01.2005 r. zostanie przeprowadzona aktualizacja
    > systemu.

    Ciekaw jestem czy mozna ich oskarzyc o spowodowanie strat z tytulu nie
    dzialania systemu przez ponad 24 godziny.

    Lech Dubrowski

  • 17. Data: 2004-12-31 07:25:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekaw jestem czy mozna ich oskarzyc o spowodowanie strat z tytulu nie
    > dzialania systemu przez ponad 24 godziny.

    Ja tam nie wiem, o czym wy piszecie.
    Wczorajsza odpowiedz, ze u mnie wszystko OK pisalem bezposrednio po wyjsciu
    ze swojego rachunku w Inteligo gdzie zlecalem przelew na dzisiaj.
    Teraz przed chwila znowu tam wlazlem by sprawdzic czy przelew wyszedl
    (wyszedl).
    Wszystko dziala OK.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 18. Data: 2004-12-31 08:05:20
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > ze swojego rachunku w Inteligo gdzie zlecalem przelew na dzisiaj.
    > Teraz przed chwila znowu tam wlazlem by sprawdzic czy przelew wyszedl

    Faktycznie dziala, ale tylko przez w3cache.icm.edu.pl, wiec czyzby byla to
    jakas awaria w TP SA

    Lech Dubrowski

  • 19. Data: 2004-12-31 08:40:06
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

> [...]
    > Witam Nie wyświetla mi strony inteligo a tym samym nie moge korzystać z
    > konta. Też macie podobnie? Czy to tylko tak u mnie . Reszta netu śmiga

    Witam,
    Też próbowałen wejść na stronę od 23,30 i nie udało się. Przelew
    zrealizowałem wchodząc:
    https://193.109.225.62 i dalej normalnie.

    Pozdr.
    Janusz

  • 20. Data: 2004-12-31 09:34:09
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Dec 2004 08:13:33 +0100, "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Ciekaw jestem czy mozna ich oskarzyc o spowodowanie strat z tytulu nie
    >dzialania systemu przez ponad 24 godziny.

    Jak się nie czyta dokładnie co jest napisane...

[...]
    bankomatów)." (podkr. moje)