  • 1. Data: 2004-12-30 17:19:38
    Temat: Musze pochwalic ING - Oddzial Szczecin :)
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    Zadko mi sie zdarza chwalic banki. Ale tym razem ING O Szczecin stanal na
    wysokosci zadania. Czyli okazuje sie, ze dla chcacego nic trudnego. Polecam
    ten bank - naprawde personel jest godny pochwalenia. Co prawda brakuje mi u
    nich kredytu hipotecznego w CHF, no ale ... nobody is perfect :)

    Pozdrawiam i zycze jeszcze bardziej udanego roku 2005.

    Jacek Maliszewski

    Jacek Maliszewski - Doradca Finansowy
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 2. Data: 2004-12-30 19:13:53
    Temat: Re: Musze pochwalic ING - Oddzial Szczecin :)
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com> napisał w
    wiadomości news:cr1das$nik$1@news.onet.pl...
> [...]
    > nich kredytu hipotecznego w CHF, no ale ... nobody is perfect :)
    >
    > Pozdrawiam i zycze jeszcze bardziej udanego roku 2005.

    A napisz no czym tak sobie zasłużyli na pochwałe. Szczegóły proszę. No i
    iluosobowy jest ten oddział? Ile osób brało w tym czynie?

    Darek

  • 3. Data: 2004-12-30 20:04:20
    Od: "ktos" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com> napisał w
    wiadomości news:cr1das$nik$1@news.onet.pl...
    > Zadko mi sie zdarza chwalic banki. .......

    mogeprzyjac do wiadomosci wszystko, ale bledy ortograficzne wystawiaja
    wlasciwa ocene. z druigiej strony, nie za zbytnio "łapię" gdy Jacek M.
    nagina na ING.moze Jacek poda jakies plusy, ktore mnie zmobilizuja do
    glosowania na ING.

  • 4. Data: 2004-12-30 20:15:32
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > A napisz no czym tak sobie zasłużyli na pochwałe. Szczegóły proszę. No i
    > iluosobowy jest ten oddział? Ile osób brało w tym czynie?

    Chodziloo przewalutowanie kredytu hipotecznego. Zle doczytalem swoja umowe i
    okazalo sie, ze moge przewalutowac kredyt dopiero 30 stycznia. Bardzo mi
    zalezalo, by jednak nastapilo to 30 grudnia wedlug kursu z tabeli ogloszonej
    28 grudnia. Mogli sie zastawiac zapisem umowy. Stracilbym pare tysiecy
    zlotych. A tak bezproblemowo przyspieszyli termin przewalutowania i dzis juz
    wszystko zalatwione.

    Nie wiem ile osob pracuje w tym Oddziale przy Placu Batorego.

    Pozdrawiam

    Jacek M

  • 5. Data: 2004-12-30 20:17:41
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "ktos" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:cr1das$nik$1@news.onet.pl...
    >
    > mogeprzyjac do wiadomosci wszystko, ale bledy ortograficzne wystawiaja

    No coz ... zabraklo "R" z przodu :(
    Jacek M

  • 6. Data: 2004-12-30 20:29:51
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > mogeprzyjac do wiadomosci wszystko, ale bledy ortograficzne wystawiaja
    > wlasciwa ocene.

    _mogeprzyjac_ - po co Ty sam sobie oceny z ortografii wystawiasz na liscie
    pl.biznes banki ?
    NTG

    pzdr
    wkg

  • 7. Data: 2004-12-30 21:02:43
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    > Nie wiem ile osob pracuje w tym Oddziale przy Placu Batorego.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek M

    Bardziej mnie interesowało czy mały oddział czy też duży ze specjalistami
    produktowymi. Ale jak nie zliczyłes to znaczy że duży.

    BTW
    Jak ot po prostu nie policzyli Ci jakiejś tam prowizji a musieli to życzę im
    dobrego humoru podczas następnej kontroli.

    Darek

  • 8. Data: 2004-12-30 22:16:19
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Darek" <0...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > im
    > dobrego humoru podczas następnej kontroli.

    Prowizje policzyli takie jakie sie naleza. Tutaj chodzilo bardziej o gest
    dobrej woli. Mogli powiedziec "NIE bo NIE" i tyle. Ale zachowali sie
    poludzku, co cenie najbardziej.

    Zycze wszystkim aby rok 2005 byl jeszcze lepszy od mijajacego 2004 :)

    Pozdrawiam wszystkich

    Malin

  • 9. Data: 2004-12-30 22:44:07
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Jacek Maliszewski <j...@e...com> wrote:

    > Prowizje policzyli takie jakie sie naleza. Tutaj chodzilo bardziej o gest
    > dobrej woli. Mogli powiedziec "NIE bo NIE" i tyle. Ale zachowali sie
    > poludzku, co cenie najbardziej.

    Powiedz lepiej na co przewalutowałeś :)

  • 10. Data: 2004-12-31 07:36:06
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "mm" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Powiedz lepiej na co przewalutowałeś :)

    Na PLN. Juz wielokrotnie o tym wspominalem. Przewalutowalem z USD na PLN.
    Fizyczne przewalutowanie w dniu 30 grudnia wedlug kursu sprzedazy z tabeli
    ING ogloszonej na koniec dnia 28 grudnia. Nie jestem zachlanny. Byc moze
    Dolar spadnie jeszcze duzo nizej niz 3 Zlote. Ale ja juz czuje sie
    usatysfakcjonowany. Teraz przez jakis czas bede splacac w PLN. A pozniej sie
    zobaczy. Byc moze w calosci niedlugo splace kredyt, a byc moze przeskocze
    tym razem na CHF.

    Pozdrawiam wszystkich raz jeszcze i do zobaczenia w nowym roku.

    Malin