  • 21. Data: 2004-12-31 09:58:42
    Temat: Re: Inteligo problem z wyświetleniem strony
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > "W tym czasie mogą wystąpić *chwilowe* trudności z dostępem do serwisów:
    > WWW,
    > WAP, automatycznego serwisu telefonicznego oraz utrudnienia w korzystaniu
    > z kart
    > płatniczych Inteligo (płatności w punktach handlowo-usługowych i wypłaty z
    > bankomatów)." (podkr. moje)

    Tak, i wlasnie przez te "*chwilowe* trudności z dostępem do serwisów" od
    20.12.2004 mam niezaplacona komorke i w styczniu bede musial zaplacic
    podwojny abonament + 30 zl za 2 niezrealizowane przez inny bank polecenie
    zaplaty

    Lech Dubrowski

  • 22. Data: 2004-12-31 10:24:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Dec 2004 10:58:42 +0100, "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >20.12.2004 mam niezaplacona komorke i w styczniu bede musial zaplacic
    >podwojny abonament + 30 zl za 2 niezrealizowane przez inny bank polecenie

    Zmień bank. :) Poza tym to chyba tylko dziś są przerwy, po 20-tym ich nie było?

  • 23. Data: 2004-12-31 10:40:13
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > Zmień bank. :)
    Chyba to zrobie tylko bede mial klopot z przeniesieniem wplat renty ZUS i
    tego polecenia
    zaplaty za komorke

    > Poza tym to chyba tylko dziś są przerwy, po 20-tym ich nie było?

    Nie mam pojecia co tam sie stalo bo wczoraj dostalem sms z POLKOMTELA, ze
    nie maja moich pieniedzy

    Lech Dubrowski

  • 24. Data: 2004-12-31 15:24:35
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Slawek Kos* napisał(a):

    > Spadaj z tym na grupe o czytnikach

    Dobrze, że wiesz o istnieniu takiej grupy. Źle, że tam nie zaglądasz - w
    przeciwnym przypadku wiedziałbyś, że czytnik nie wytnie cytowanego siga
    ze złym delimiterem.
    Ale po co zaglądać :P Lepiej utrudniać ludziom życie, inaczej byłoby
    nudno :P

    Tak czy siak - wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku :)

    Gree

  • 25. Data: 2004-12-31 15:35:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Gree" <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Tak czy siak - wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku :)

    dziekuje i wzajemnie - wszystkiego dobrego.

    --
    Pozdrowienia