  • 1. Data: 2004-12-30 16:59:34
    Temat: pivecard.com kaput :-/ Jest coś innego?
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    Witam

    Od kilku dni nie działa serwis http://www.pivecard.com/ . Zna ktoś może
    jakieś inne miejsce gdzie mogę sobie nabyć drogą kupna anonimową wirtualną
    VISĘ (chociażby Electron, byle niezbyt drogą)?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 2. Data: 2004-12-30 17:41:02
    Temat: Re: pivecard.com kaput :-/ Jest coś innego?
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości
    > jakieś inne miejsce gdzie mogę sobie nabyć drogą kupna anonimową wirtualną
    > VISĘ (chociażby Electron, byle niezbyt drogą)?

    wykaze czysta niezlosliwa ciekawosc i zapytam tylko: a po kiego diabla komus
    anonimowa karta ? masz brzydkie imie lub nazwisko i sie go wstydzisz ?
    moze siem dowiem do jakich to rzeczy trzeba byc anonimowym

  • 3. Data: 2004-12-30 18:04:39
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Maciej Wójcik"
    > Od kilku dni nie działa serwis http://www.pivecard.com/ . Zna ktoś
    > może jakieś inne miejsce gdzie mogę sobie nabyć drogą kupna
    > anonimową wirtualną VISĘ (chociażby Electron, byle niezbyt drogą)?

    na poczcie kupisz VE BZWBK "z misiem" z chipem i paskiem ale i z
    mozliwoscia zaplaty nia w internecie. Jest w kilku nominalach
    (pamietam 50 i 100)
    W oddzialach BZWBK tez jest, ale z innym obrazkiem
    Obiecali ze dorobia jej doladowanie i widzialnosc przez internet i
    wtedy to bedzie dobra karta a nie zabawka jednorazowa
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-12-30 18:27:22
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > na poczcie kupisz VE BZWBK "z misiem" z chipem i paskiem ale i z
    > mozliwoscia zaplaty nia w internecie. Jest w kilku nominalach (pamietam 50
    > i 100)
    No fajnie, ale na poczcie nie kupię, bo w Warszawie nie sprzedają. A
    stuzłotowa też mi nie potrzebna :-/

  • 5. Data: 2004-12-30 18:38:01
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

> [...]
    > anonimowa karta ? masz brzydkie imie lub nazwisko i sie go wstydzisz ?
    > moze siem dowiem do jakich to rzeczy trzeba byc anonimowym
    Np. przy zakupie domeny, gdy nie podoba mi się fakt ujawniania moich danych
    w bazie WHOIS.

  • 6. Data: 2004-12-30 21:41:09
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in message
    > na poczcie kupisz VE BZWBK "z misiem" z chipem i paskiem ale i z
    > mozliwoscia zaplaty nia w internecie.

    Ale możliwośc płacenia w internecie niestety tylko w PLN...

    TomekD

  • 7. Data: 2004-12-30 22:26:14
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:41d44aef@news.home.net.pl,
    niejaki(a): Maciej Wójcik z adresu <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>
    napisał(a):

    > Np. przy zakupie domeny, gdy nie podoba mi się fakt ujawniania moich
    > danych w bazie WHOIS.

    a od kiedy do whois idą dane z karty ?:))))))

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 8. Data: 2004-12-30 22:35:14
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > a od kiedy do whois idą dane z karty ?:))))))
    Z karty nie, ale krzywo patrzą na klienta, który podaje adres zamieszkania
    inny niż bilingowy. Chociaż może faktycznie to jest jakieś wyjście...

  • 9. Data: 2004-12-30 22:43:26
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:41d48286$1@news.home.net.pl...
    > Z karty nie, ale krzywo patrzą na klienta, który podaje adres zamieszkania
    > inny niż bilingowy. Chociaż może faktycznie to jest jakieś wyjście...

    To gdzie Ty kupujesz te domeny, że się ktoś na Ciebie patrzy? :-o

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2004-12-31 06:56:14
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:41d48286$1@news.home.net.pl,
    napisał(a):

    > Z karty nie, ale krzywo patrzą na klienta, który podaje adres
    > zamieszkania inny niż bilingowy. Chociaż może faktycznie to jest
    > jakieś wyjście...

    a ktoś w ogóle patrzy ?:)))

    obecnie nawet domeny w *.pl są rejestrowane automatycznie, bez udziału
    człowieka, więc nikt na nic nie patrzy :)
    więc jedyne rozwiązanie dla anonimowej karty to chyba tylko serwisy XXX
    :)))))

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)