  • 1. Data: 2002-12-19 08:01:01
    Temat: Inteligo - opłaty
    Od: Tomal <no_e-mail@no_spam.no_problem>

    Witam,

    Patrzę w TOiP Inteligo i widzę, że za wypłatę z bankomatu Euronet jest
    prowizja 1,99. Czy tak było zawsze? Ani słowa też o wypłatach z
    bankomatów PKO. Są bezpłatne? Gdzie to jest napisane?
    --
    Tomal

  • 2. Data: 2002-12-19 10:12:58
    Temat: Re: Inteligo - opłaty
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomal" <no_e-mail@no_spam.no_problem> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowizja 1,99. Czy tak było zawsze? Ani słowa też o wypłatach z
    > bankomatów PKO. Są bezpłatne? Gdzie to jest napisane?

    Bankomaty PKO są bezpłatne w promocji do odwołania - było w aktualnościach.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-12-19 10:14:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > prowizja 1,99. Czy tak było zawsze? Ani słowa też o wypłatach z
    > bankomatów PKO. Są bezpłatne? Gdzie to jest napisane?

    Narazie jest promocja.

  • 4. Data: 2002-12-19 10:53:41
    Od: "Rafał KLISowski" <k...@s...tenbit.pl>

    Tajemniczy(a) Tomal napisał w news:atrubt$igc$1@ns.ppcor.org.pl na
    pl.biznes.banki:

> [...]
    > prowizja 1,99. Czy tak było zawsze? Ani słowa też o wypłatach z
    > bankomatów PKO. Są bezpłatne? Gdzie to jest napisane?

    Tak było zawsze. W bankomatach PKOBP jest wieczna promocja na wypłaty
    electronami inteligo, to samo dotyczy wpłat na inteligo w okienkach PKOBP.
    Ostatnio nawet (gdyby nie zepsute w oddziale PKOBP ksero) zmieniłbym dane
    osobowe na koncie inteligo. Panie z PKOBP aż były złe, że nie moga się mi
    pomóc, coś się zmienia na lepsze w tym banku. W przeciwienstwie do PEKAO
    SA.
    --
    Rafick (wiadomo co usunąć aby odpowiedzieć na priv)
    "Gratulujemy urodzenia syna"-przeczytał Stirlitz zaszyfrowana depesze.

  • 5. Data: 2002-12-19 11:40:17
    Od: 4TEL <4...@w...net.NOSPAM>

    Rafał KLISowski wrote:
> [...]
    > pomóc, coś się zmienia na lepsze w tym banku. W przeciwienstwie do PEKAO

    Czyli rozumiem, że pani w okienku PKOBP pomoże mi zamknąć konto Inteligo
    bez wysyłania pism do Warszawy?

    pzdr
    4tel

  • 6. Data: 2002-12-19 12:04:21
    Od: "Rafał KLISowski" <k...@s...tenbit.pl>

    Tajemniczy(a) 4TEL napisał w news:atsb6m$f7c$1@news.tpi.pl na
    pl.biznes.banki:

    > Czyli rozumiem, że pani w okienku PKOBP pomoże mi zamknąć konto Inteligo
    > bez wysyłania pism do Warszawy?

    Nie wiem czy do zamykania będą tak samo chętne jak do innej pomocy.
    Ale próbuj.
    --
    Rafick (wiadomo co usunąć aby odpowiedzieć na priv)
    "Dwie są rzeczy nieskończone - wszechświat i głupota ludzka.

  • 7. Data: 2002-12-19 12:10:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Tomal" napisał:

    > Patrzę w TOiP Inteligo i widzę, że za wypłatę z bankomatu Euronet jest
    > prowizja 1,99. Czy tak było zawsze? Ani słowa też o wypłatach z
    > bankomatów PKO. Są bezpłatne? Gdzie to jest napisane?

    Odpowiedz jest tu:
    http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_021219/pieniadze_
    a_4.html#2

    Ps. wreszcie jakis glos rozsadku ;-) A co do wprowadzania w blad reklamami, to w
    pelni sie
    zgadzam.

    BANK OFERT
    To tylko promocja

    Od 1 listopada tego roku klienci Inteligo mogą bezpłatnie pobierać gotówkę w
    bankomatach
    sieci Euronet i banku PKO BP, który przejął Inteligo. Nie jest to jednak stały
    element
    oferty, lecz promocja. Jak długo będzie trwała, nie wiadomo. - Nie ma teraz terminu
    zakończenia promocji - mówi Marek Kłuciński, rzecznik prasowy PKO BP. Na pytanie,
    dlaczego
    bank nie wprowadził na stałe tego rozwiązania, rzecznik odpowiedział: - Z punktu
    widzenia
    klienta nie ma to praktycznie znaczenia.

    A przecież wiele osób może otworzyć rachunek w Inteligo głównie ze względu na opcję
    bezpłatnej wypłaty gotówki. Ludzie ci nie zdają sobie sprawy z tego, że teoretycznie
    promocja w każdej chwili może się skończyć. Reklamy PKO BP przedstawiają ją tak,
    jakby to
    był stały element oferty.

    Niestety, są już niedobre przykłady. W lutym tego roku w Inteligo wprowadzono
    miesięczną
    opłatę za prowadzenie rachunku i korzystanie z karty. Jednocześnie bank - w ramach
    bezterminowej promocji - zawiesił pobieranie tych opłat. Jednak już na początku maja
    promocja została zakończona. P. B.

  • 8. Data: 2002-12-19 15:42:39
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał KLISowski" <k...@s...tenbit.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns92E9787F5FA9Eklisuspamwonspamwont@127.0.0.1.
    ..

    > Ostatnio nawet (gdyby nie zepsute w oddziale PKOBP ksero) zmieniłbym dane
    > osobowe na koncie inteligo. Panie z PKOBP aż były złe, że nie moga się mi
    > pomóc, coś się zmienia na lepsze w tym banku.

    Obawiam się, że im się tylko wydawało, że mogą Ci pomóc. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2002-12-19 16:38:48
    Od: "Rafał KLISowski" <k...@s...tenbit.pl>

    Tajemniczy(a) Wojciech Nawara napisał w news:atspfc$ss7$1@news.onet.pl na
    pl.biznes.banki:

    > Obawiam się, że im się tylko wydawało, że mogą Ci pomóc. :-)

    Nie wydawało im się, wewnętrzną pocztą chciały słać. nawet w tej sprawie
    zadzwoniły do działu zajumjšcego się Inteligo (czy siakoœ tak).

    --
    Rafick

    Predkoœciomierz w samochodzie Bormanna wskazywał 120 km/h.
    Obok samochodu biegł Stirlitz i udawał, że nigdzie mu się
    nie œpieszy.

  • 10. Data: 2002-12-19 16:42:37
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał KLISowski" <k...@s...tenbit.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns92E9B37F7FD8Dklisuspamwonspamwont@10.23.20.2
    37...

    > Nie wydawało im się, wewnętrzną pocztą chciały słać. nawet w tej sprawie
    > zadzwoniły do działu zajumjšcego się Inteligo (czy siakoœ tak).

    Wiesz co.
    Ja nie przekreślam całkowicie szans na dokonanie tej zmiany, ale obstawiam
    na 99%, że jednak nie mogą dokonać póki co takiej edycji, a ktoś zrobił je w
    balona, albo kontaktowały się z obsługą e-superkonta. :-)

    Wiesz - w tym banku wszystko jest możliwe.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782