  • 1. Data: 2002-12-19 08:06:09
    Temat: maestro itp - gdzie?
    Od: "Mariusz" <m...@p...com>

    Które banki wydają jako podstawową kartę do konta jakiegoś MC, oprócz
    PeKaOsa?

    Wesołych Świąt
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-12-19 08:09:37
    Temat: Re: maestro itp - gdzie?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Dec 19, 2002 at 09:06:09AM +0100, Mariusz wrote:

    >Które banki wydają jako podstawową kartę do konta jakiegoś MC, oprócz
    >PeKaOsa?

    Maestro czy mc (mastercard)? Maestro daje np. citi, wbk, dawal rowniez
    pbk.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-12-19 08:19:11
    Od: "Mariusz" <m...@p...com>

    > Maestro czy mc (mastercard)? Maestro daje np. citi, wbk, dawal
    rowniez
    > pbk.
    Może inaczej: płaska karta organizacji Europay (bo wypukła nie jest
    raczej wydawana przy zakładaniu rachunku, prawda?), nie wiem czy tylko
    maestro wchodzi w grę. I raczej jakiegoś innego banku niż wymienione.
    Taki choćby Multibank nie ma chyba takiej karty? (nie chcę elektrona).

    Pzdr
    Mariusz

  • 4. Data: 2002-12-19 08:24:22
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:20021219080914.GA15167@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek
    wrote:

    > Maestro czy mc (mastercard)? Maestro daje np. citi, wbk, dawal rowniez
    > pbk.
    I LG póki co. Ale pewnie chodziło o Master Card, tylko się w tytule pomylił.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2002-12-19 08:46:47
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Mariusz"
    > Może inaczej: płaska karta organizacji Europay (bo wypukła nie jest
    > raczej wydawana przy zakładaniu rachunku, prawda?), nie wiem czy tylko
    > maestro wchodzi w grę. I raczej jakiegoś innego banku niż wymienione.

    ING daje Maestro do konta albo jako karta przedpłacona.

    Bogdan

  • 6. Data: 2002-12-19 08:52:28
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"

    > I LG póki co. Ale pewnie chodziło o Master Card, tylko się w tytule
    pomylił.

    rowniez ING (VE i/lub Maestro) oraz BGZ (e-Integrum)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-12-19 08:53:46
    Od: w...@p...onet.pl

    > Które banki wydają jako podstawową kartę do konta jakiegoś MC, oprócz
    > PeKaOsa?
    >
    > Wesołych Świąt
    > Mariusz

    Witam

    Integrum. Tani

    pzdr
    wkg

  • 8. Data: 2002-12-19 08:57:34
    Temat: Re: Re: maestro itp - gdzie?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Dec 19, 2002 at 09:19:11AM +0100, Mariusz wrote:

    >Może inaczej: płaska karta organizacji Europay (bo wypukła nie jest
    >raczej wydawana przy zakładaniu rachunku, prawda?), nie wiem czy tylko

    Kiedys chyba bh wydawal, teraz raczej nikt.

    >maestro wchodzi w grę. I raczej jakiegoś innego banku niż wymienione.
    >Taki choćby Multibank nie ma chyba takiej karty? (nie chcę elektrona).

    Alez maestro to jest w pewnym sensie elektron!

    W multibanku mozesz liczyc tylko na visy. Produkty epi dostaniesz w
    bphpbk, wbk, pekaosa, lg i citi (tylko kk). O czyms zapomnialem?

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-12-19 09:17:00
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    > Które banki wydają jako podstawową kartę do konta jakiegoś MC, oprócz
    > PeKaOsa?

    LG. Takze do konta internetowego.

    PS Maestro sa brzydkie - wole Vise.
    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 10. Data: 2002-12-19 20:27:32
    Od: "Konrad" <k...@p...post.pol>

    Witam
    > Które banki wydają jako podstawową kartę do konta jakiegoś MC, oprócz
    > PeKaOsa?
    od stycznia 2003 r. PKO BP S.A. - koszt. do 75 zl/rocznie.

    > Wesołych Świąt
    i wzajemnie :)

    Konrad