  • 1. Data: 2002-12-19 07:22:26
    Temat: dla zainteresowanych PZ , inny ROR i PlusGSM :) - udało się
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    chciałbym poinformować zainteresowanych, że kilka dni temu dotarła do mnie
    fakturka z dopiskiem "Płatne poleceniem zapłaty" :)
    Dla tych co nie pamiętają przypomnę
    - telefon jest żony
    - ROR jest mój

    Polkomtel upierał się ponad 3 tygodnie, że się nie da .... ale jak widać nie
    mieli racji :)))))
    Prawdopodobnie jestem jedną z kilku osób, która opłaca faktury w ten sposób

    Teraz tylko czekam na potwierdzenie wykonania zapłaty przez PKO, aby
    obwieścić pełny sukces

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2002-12-19 08:06:37
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > Prawdopodobnie jestem jedną z kilku osób, która opłaca faktury w ten
    sposób

    Moze jesli chodzi o Polkomtel, ale Centertel nie robil zadnych problemow, ze
    komorka jest moja, a konto rodzicow.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 3. Data: 2002-12-19 08:25:37
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Kazimierz" <k...@g...pl> wrote in message
    > Moze jesli chodzi o Polkomtel, ale Centertel nie robil zadnych problemow,
    ze
    > komorka jest moja, a konto rodzicow.

    właśnie chodzi o polkomtel
    TPSA, idea, era i kilka innych nie robią żadnych problemów

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2002-12-19 18:31:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > właśnie chodzi o polkomtel
    > TPSA, idea, era i kilka innych nie robią żadnych problemów
    ^^^^^^^

    A to ciekawe, bo ja wyslalem do nich list juz ponad miesiac temu i w banku
    nie widac aby bylo zarejestrowane.

    Maciej

  • 5. Data: 2002-12-19 19:08:11
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:att3c1$nk7$1@news.tpi.pl...
    > A to ciekawe, bo ja wyslalem do nich list juz ponad miesiac temu i w banku
    > nie widac aby bylo zarejestrowane.

    spokojnie :) to tylko TPSA :)

    ja zaniosłem osobiście 29 października i ok 20 listopada dopiero do banku
    dotarło :)
    a jeszcze z mojego banku musi wrócić potwierdzenie do Citibanku-Handlowego
    :))))

    a z citibanku-Handlowego do TPSA - i dopiero wydrukują poprawną fakturę :)))

    dwa słabe ogniwa (u Ciebie to nawet trzy, bo pewnie korzystałeś z Poczty
    Polskiej)

    na szczęście w tym miesiącu faktur nie będzie więc może do stycznia się
    wyrobią:))))

    na pocieszenie dodam, że telefon zarejestrowałem na mnie 20 września i do
    tej pory nie ma mnie w internetowej książce telefonicznej (mimo
    kilkukrotnych monitów) :))

    --
    pozdrawiam
    plusz