  • 11. Data: 2003-08-27 10:26:32
    Temat: Re: Inteligo - mozliwa wyplata powyzej 1000 zl?
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:10d5.00000564.3f4c785e@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Wiem, ze na konto Inteligo jest mozliwa wplata gotowki w oddziale PKO BP.
    > Czy w taki sam sposob mozna wyplacic pieniadze bez zadnego limitu
    dziennego?

    Mozna wyplacac w oddzialach PKO BP, zaopatrzonych w POS`y. Jesli masz
    ustawiona karte na bez limitu - do wysokosci salda. Za wyplate nie jest
    pobierana prowizja.

    Pozdr. Michal

  • 12. Data: 2003-08-27 10:30:59
    Od: "" <k...@W...onet.pl>

    > Cytuję za http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-oddzialy.html
    >
    > W sieci placówek PKO Banku Polskiego możliwe jest obecnie m.in.:
    >
    >    * złożenie wniosku o otworzenie konta Inteligo;
    >    * dokonanie darmowej wpłaty na dowolne konto Inteligo;
    > * wypłata środków z konta Inteligo (w bankomatach oraz w kasach placówek
    > oznaczonych logo Visa)

    No tak, troche nie doczytalem. No i nie wiedzialem o mozliwosci zdjecia limitu.
    Myslalem, ze tylko bankomat i 1000 zl dziennie. Teraz wszystko jasne, wielkie
    dzieki :-)

    Konrad

  • 13. Data: 2003-08-27 10:52:28
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bii0rh$oli$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > * dokonanie darmowej wpłaty na dowolne konto Inteligo;
    > * wypłata środków z konta Inteligo (w bankomatach oraz w kasach placówek

    Ale to nie jest zwykla "wyplata z konta" tylko "wyplata w kasie przy uzyciu
    karty platniczej". W ten sposob to mozesz iz karta mBanku isc do kasy PKO
    BP...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2003-08-27 12:09:53
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Nie ma mozliwosci WYPLAT w oddzialach bez prowizji.
    Pozwolę sobie zapytać skąd taka informacja ?Na stronie
    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html jest
    27. Wypłata gotówki w POS w oddziale obcego banku (w kraju i za granicą)
    Każda transakcja EFTPOS 7 9,99 9,99 9,99
    Piszą o obcym banku a nie o oddziałach PKOBP!?
    Jeżeli faktycznie jest prowizja i nie napisali o tym to ja mam pytanie W
    JAKIEJ WYSOKOŚCI jest ta prowizja???
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 15. Data: 2003-08-27 14:41:48
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Marcin Dominiak napisal(a):

    > bankomatu też możesz wypłacić wzystko co masz (jeżeli jest więcej niż
    > 20zł).

    a co to za przypis o tych 20 zł? a jeżeli ma 26,50 ? :))

    --
    Zbig

  • 16. Data: 2003-08-27 14:54:59
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > a co to za przypis o tych 20 zł? a jeżeli ma 26,50 ? :))
    >

    > --
    > Zbig

    W bankomacie można wypłacić minimum 20 zł i tylko banknoty .6,50 zostanie.
    Pozdrawian
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 17. Data: 2003-08-28 21:24:55
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >Piszą o obcym banku a nie o oddziałach PKOBP!?
    >Jeżeli faktycznie jest prowizja i nie napisali o tym to ja mam pytanie W

    W POSach PKO BP wypłata z karty Inteligo Visa Elektron jest bezpłatna. Trzeba
    pamiętać o dziennym limicie wypłat na karcie (dostępne sa 3 opcje) oraz o tym
    żę przy większych wypłatach (ustawiona 3 opcja limitu - do wysokości środków)
    nalezy wcześniej poinformwaoć o tym bank.

    Pozdrawiam.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 18. Data: 2003-08-29 08:35:20
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik sdolina <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@p...pl...

> [...]
    środków)
    > nalezy wcześniej poinformwaoć o tym bank.

    Dziwne. Mi się wydaje, że gdyby tak było, to trąbiliby o tym na prawo i lewo
    (?).

  • 19. Data: 2003-08-29 12:43:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    corner wrote:

    > Dziwne. Mi się wydaje, że gdyby tak było, to trąbiliby o tym na prawo
    > i lewo (?).

    Dziwne, że można wypłacić przez pos, czy to że trzeba bank powiadomić? Bo
    wypłacić jak najbardziej można, a banku powiadamiać nie trzeba :-D Sam się
    dowie, jak blokada bedzie :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 20. Data: 2003-08-29 13:21:42
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Glenn <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:binhsi$1l9$...@i...gazeta.pl...
    > corner wrote:
    >

    > Dziwne, że można wypłacić przez pos,

    Nie. Ale, że bez prowizji...

    > czy to że trzeba bank powiadomić? Bo
    > wypłacić jak najbardziej można, a banku powiadamiać nie trzeba :-D Sam się
    > dowie, jak blokada bedzie :-)))

    Ale wydaje mi się, że chodziło o to, że naprawdę większe kwoty trzeba
    zamawiać w oddziale - nic dziwnego (?)