  • 1. Data: 2003-08-27 09:22:38
    Temat: Inteligo - mozliwa wyplata powyzej 1000 zl?
    Od: "" <k...@W...onet.pl>

    Witam,

    Wiem, ze na konto Inteligo jest mozliwa wplata gotowki w oddziale PKO BP.
    Czy w taki sam sposob mozna wyplacic pieniadze bez zadnego limitu dziennego?

    Pozdrawiam

    Konrad

  • 2. Data: 2003-08-27 09:45:15
    Temat: Re: Inteligo - mozliwa wyplata powyzej 1000 zl?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Wiem, ze na konto Inteligo jest mozliwa wplata gotowki w oddziale PKO
    > BP. Czy w taki sam sposob mozna wyplacic pieniadze bez zadnego
    > limitu dziennego?

    Nie. Tylko via bankomat.

  • 3. Data: 2003-08-27 09:48:25
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    <k...@W...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Wiem, ze na konto Inteligo jest mozliwa wplata gotowki w oddziale PKO BP.
    > Czy w taki sam sposob mozna wyplacic pieniadze bez zadnego limitu

    Tak,poroś konsultanta Inteligo aby ustawił na karcie opcję bez limitu.Wtedy
    transakcje gotówkowe i bezgotówkowe do wysokości salda.Z bankomatu też możesz
    wypłacić wzystko co masz (jeżeli jest więcej niż 20zł).

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-08-27 09:49:27
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

    > Nie. Tylko via bankomat.

    Szkoda :-(
    To w takim razie, czy jest jakies inne konto internetowe, ktore daje taka
    mozliwosc (mBank chyba tez nie ma)?

    Konrad

  • 5. Data: 2003-08-27 09:53:19
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Nie. Tylko via bankomat.

    Dla wypłat w oddziale jest jakiś limit? nie miałem pojęcia.Jki to limit???
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 6. Data: 2003-08-27 09:54:45
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Użytkownik Marcin Dominiak napisał:

    > Dla wypłat w oddziale jest jakiś limit? nie miałem pojęcia.Jki to limit???

    0

    Michał

  • 7. Data: 2003-08-27 09:58:34
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net> napisał(a):

    > 0
    >
    > Michał

    ???
    na ich stronie nic nie ma o limicie http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-
    oddzialy.html .
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 8. Data: 2003-08-27 10:01:28
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

    > ???
    > na ich stronie nic nie ma o limicie  http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-
    > oddzialy.html .

    W tym sek, ze w oddziale nie mozna chyba dokonywac WYPLAT (tego dotyczylo moje
    pytanie). Natomiast dla WPLAT nie ma limitow.

    Konrad

  • 9. Data: 2003-08-27 10:04:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Dominiak wrote:
    > Dla wypłat w oddziale jest jakiś limit? nie miałem pojęcia.Jki to
    > limit??? Pozdrawiam

    Nie ma mozliwosci WYPLAT w oddzialach bez prowizji.
    Tylko wplaty sa free (w oddzialach PKO BP)

  • 10. Data: 2003-08-27 10:23:45
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W tym sek, ze w oddziale nie mozna chyba dokonywac WYPLAT (tego dotyczylo
    moje
    > pytanie).
    Cytuję za http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-oddzialy.html

    W sieci placówek PKO Banku Polskiego możliwe jest obecnie m.in.:

    * złożenie wniosku o otworzenie konta Inteligo;
    * dokonanie darmowej wpłaty na dowolne konto Inteligo;
    * wypłata środków z konta Inteligo (w bankomatach oraz w kasach placówek
    oznaczonych logo Visa)

    Oraz za http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-przejecie-inteligo.
    html
    18

    Czy konta Inteligo są obsługiwane w oddziałach PKO Banku Polskiego?

    Posiadacz konta Inteligo w oddziale Banku może dokonać:

    * wpłat gotówkowych na rachunki kont Inteligo,
    * przelewów na rachunki kont Inteligo,
    * wypłat gotówkowych za pomocą karty Inteligo Visa Electron w terminalach
    elektronicznych, jeśli oddział jest oznaczony symbolem Visa,
    * wypłat gotówkowych w bankomatach.
    > Natomiast dla WPLAT nie ma limitow.
    I prowizji.
    Pozdrawiam