  • 11. Data: 2005-05-22 20:47:57
    Temat: Re: Inteligo - kilkumiesięczna przerwa w korzystaniu z konta...
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    K P wrote:
    > Witam. Kilka m-cy nie będzie mnie w kraju więc nie będę też korzystał z
    > Inteligo. Czy jak przeleję na inne konto wszystkie środki i to konto
    > pozostanie puste to będą potrącać jakies opłaty - saldo będzie ujemne czy nie?
    > Pozdrawiam...

    zostaw na koncie 100 zł to zapłacisz tylko 1 zł miesięcznie za posiadanie
    konta z kartą (chyba na taką opłątę cię stać skoro cię stać na wyjazdy za
    granicę?)

  • 12. Data: 2005-05-22 20:50:36
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-22 22:00, Krystek napisał(a):

    > No to jeśli rachunek ma być przez te kilka miesięcy i tak nieużywany
    > to wystarczy zastrzec kartę podpiętą do niego. W Inteligo wydanie
    > nowej karty jest bezpłatne.

    Wydanie nowej karty jest bezpłatne w przypadku średniego salda
    miesięcznego > 50k PLN :-)

    Gree

  • 13. Data: 2005-05-22 20:52:05
    Od: "K P" <k...@g...pl>

    > Acha. W kaĹźdym razie autor tego wÄ&#65533;tku pewnie juĹź bÄ&#65533;dzie
    wiedziaĹ&#65533; co ma
    > dalej zrobiÄ&#65533;.
    ;-), dokładnie. Więc wiem tak - mogę uciec od opłaty za prowadzenie konta na
    dwa sposoby - saldo 0 PLN lub saldo powyżej 100 PLN - tu generalnie Grupa się
    zgadza. Nie ma natomiast jasności co do tego czy jak konto jest nieaktywne -
    saldo 0 PLN czy wówczas pobieraja opłate 0,99 za kartę... Pewnie
    najrozsądniejszym krokiem będzie zadzwonienie na infolinię - pewnie zrobię to
    jutro a o efekcie rozmowy poinformuję Grupę - będzie dla zainteresowanych...
    Serdecznie pozdrawiam...

  • 14. Data: 2005-05-22 22:46:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > opłata za kartę leci.

    Nic nie leci, o ile spełniony jest warunek w TOiP, czyli średnie
    miesięczne saldo dokładnie równe zero PLN, ergo: nastąpiło wyzerowanie
    salda *KSIĘGOWEGO* *DOKŁADNIE* pierwszego dnia okresu rozliczeniowego.

  • 15. Data: 2005-05-22 22:46:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    K P napisał(a):

> [...]
    > jutro a o efekcie rozmowy poinformuję Grupę - będzie dla zainteresowanych...

    Wystarczy przeczytać TOiP. Nie wiem, czy jaśniej da się to opisać.

  • 16. Data: 2005-05-22 22:49:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    amico_pl napisał(a):

    > da sie tak jakby je zamrozic, trzeba w odpowiednim dniu przelac
    > wszystkie srodki na inny rachunek, zrobila to moja zona.
    >
    > radze zadzwonic na infolnie to powiedza kiedy to zrobic.

    Otóż to. Saldo KSIĘGOWE z CAŁEGO miesiąca musi być dokładnie równe zero
    PLN. Czyli należy całość przelać, aby wyzerować saldo księgowe
    pierwszego dnia okresu miesięcznego.

    Zwracam uwagę na słowo 'księgowe'.

    PS dla wątpiących: opłata za kartę też jest opłatą miesięczną, wystarczy
    poczytać TOiP, do czego zachęcam

  • 17. Data: 2005-05-22 23:40:27
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Kamil Jonca napisał:
    > Krystek napisał:
    > [...]

    > E? To za co ja zapłaciłem 1,59 (+-) ?

    A bo mnie zmyliły ;-) Zapomniałem dopisać w nawiasie "chyba".
    Przypomniał mi się wątek o kupowaniu przez Internet i płatnościami kartą
    Inteligo, gdy ktoś opisywał jak to do każdej transakcji wyrabia sobie
    nową kartę... Jeden pies. 1,60 za wznowienie to nie majątek.

    K.

  • 18. Data: 2005-05-23 08:08:49
    Od: "Artek99" <a...@A...poczta.onet.pl>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
> [...]

    A to dobre.
    Dobrze że nie trzeba się wstrzelić z przelewem z dokładnością np do minuty
    :)

  • 19. Data: 2005-05-23 08:28:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "firma mm" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zostaw na koncie 100 zł to zapłacisz tylko 1 zł miesięcznie za posiadanie
    > konta z kartą

    lepiej zebys nie dezinformowal...

    Przy saldzie 100zl nalicza juz w pierwszym miesiacu 0,99zl oplaty za karte i
    saldo spadnie ponizej 99,99zl. Wtedy bedzie placil dodatkowo po 4,99zl/mc
    oplaty za prowadzenie konta.

    > (chyba na taką opłątę cię stać skoro cię stać na wyjazdy za
    > granicę?)

    bys sie zajal czyms pozytecznym bo tutaj tylko zamet siejesz...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 20. Data: 2005-05-23 08:29:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artek99" <a...@A...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d6s35q$ei5$1@news.onet.pl...
    > "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message

    > A to dobre.
    > Dobrze że nie trzeba się wstrzelić z przelewem z dokładnością np do minuty
    > :)

    Nie ma przymusu korzystania z Inteligo.
    Zawsze mozna korzystac z innego banku gdzie nie ma zadnego sposobu na
    unikniecie oplat za prowadzenie konta w takiej sytuacji...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---