  • 1. Data: 2005-05-22 17:15:48
    Temat: mbank - przechowywanie pieniedzy
    Od: Dj Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>

    witam
    moze pytanie dosc blache ale musze jednej osobie wbic do lba, ze
    powierzajac mbankowi pieniadze mam prawo przypuszczac ze jakijs szef ich
    nie wezmie i nie zwieje :) ??
    wiec... gdzie mbank przechowuje wirtualne pieniadze swoich klientow ?
    czy one gdzies leza fizycznie czy gdzie ?
    pozdrawam
    --
    Dj Gippo
    www.djgippo.prv.pl GG : #2364689

  • 2. Data: 2005-05-22 17:21:23
    Temat: Re: mbank - przechowywanie pieniedzy
    Od: "ali" <m...@w...pl>

> [...]
    > wiec... gdzie mbank przechowuje wirtualne pieniadze swoich klientow ?
    > czy one gdzies leza fizycznie czy gdzie ?
    Nasze wirtualne pieniadze pracownicy codziennie przed wyjscie z pracy
    zgdywaja na plyty cdrw i zabieraja do domu. A rano z powrotem przynosza do
    pracy.

  • 3. Data: 2005-05-22 17:47:31
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-22 19:21- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    ali, gdy pisał(a):

    > Nasze wirtualne pieniadze pracownicy codziennie przed wyjscie z pracy
    > zgdywaja na plyty cdrw i zabieraja do domu. A rano z powrotem przynosza do
    > pracy.

    To prawda, ale nie ma się czego bać. Dla bezpieczeństwa klientów
    wykorzystuje się to, że wszystko co wirtualne jest też zerojedynkowe.
    A zatem: mężczyźni zabierają wyłącznie jedynki, a kobiety zera (wiem że
    to seksizm, ale mbank już tak ma). Dzięki temu wirtualne pieniądze są
    bezpieczne, jakkolwiek dzieje się tak kosztem zakazu romansów
    heteroseksualnych między pracownikami.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2005-05-22 17:55:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    yayco wrote:
> [...]
    > to seksizm, ale mbank już tak ma). Dzięki temu wirtualne pieniądze są
    > bezpieczne, jakkolwiek dzieje się tak kosztem zakazu romansów

    A jeśli ktoś ten zakaz złamie, to natychmiast ujawnia się to w postaci
    reklamacji.
    To dlatego mLinki są tak zajęte, że nigdy nie można się tam dodzwonić.
    Morale pracowników jak widać nie jest zbyt wysokie, skoro tak często
    łamią zasady.

  • 5. Data: 2005-05-22 18:19:46
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 May 2005 19:15:48 +0200, Dj Gippo <d...@U...satfilm.net.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >wiec... gdzie mbank przechowuje wirtualne pieniadze swoich klientow ?
    >czy one gdzies leza fizycznie czy gdzie ?

    Ręce opadają...
    To taki sam bank jak inne, tylko nie ma klasycznych oddziałów. Może teraz
    dotrze.

  • 6. Data: 2005-05-22 18:38:59
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 22 May 2005 19:15:48 +0200, w <d6qeo5$qrt$1@news.telbank.pl>, Dj Gippo
    <d...@U...satfilm.net.pl> napisał(-a):

    > wiec... gdzie mbank przechowuje wirtualne pieniadze swoich klientow ?
    > czy one gdzies leza fizycznie czy gdzie ?

    Nic nie rozumiesz. Nigdzie nie leżą. mBank co tylko wydębi od swoich klientów
    od razu pożyczna innym. A różnica w % idzie na spłatę złych kredytów.

    Jeżeli bilans dzienny nie wyjdzie na zero, to nadwyżka jest trzymana w tej
    szufladzie przy WC.

  • 7. Data: 2005-05-22 18:39:59
    Od: "ar" <k...@w...pl>

    Najlepiej trzymajcie w skarpecie .. lub pościeli jak moja babcia

  • 8. Data: 2005-05-23 04:36:25
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <d6qeo5$qrt$1@news.telbank.pl>, d...@U...satfilm.net.pl
    says...
> [...]
    > wiec... gdzie mbank przechowuje wirtualne pieniadze swoich klientow ?
    > czy one gdzies leza fizycznie czy gdzie ?

    A ja ci odpowiem pytaniem ... jak myszlisz tak zwyczajny marmurkowy bank
    to co robi z pieniedzmi? Trzyma w lochach i za mozliwosc trzymania ich
    tam placi odsetki ?

    AP

  • 9. Data: 2005-05-23 04:47:20
    Od: "krupex" <k...@W...pl>

    "...to nadwyżka jest trzymana w tej
    szufladzie przy WC."

    Zgadza się! A jak jest "konserwacja sysyemu" i nie można się połączyć z
    bankiem to oznacza że smarują zamek w tej szufladzie. :)

  • 10. Data: 2005-05-23 06:40:55
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    > A ja ci odpowiem pytaniem ... jak myszlisz tak zwyczajny marmurkowy bank
    > to co robi z pieniedzmi? Trzyma w lochach i za mozliwosc trzymania ich
    > tam placi odsetki ?

    oczywiscie, ze pewna kwota lezy w prawdziwym sejfie (choc watpie by akurat
    mbank go posiadal, ale zapewne placi za to matce BRE) a czesc jest w
    wirtualnym sejfie/koncie - np w NBP (zaden kraj nie posiada fizycznie
    wydrukowanej takiej ilosci banknotow jaka sie obraca),
    zaden tez bank nie moze zainwestowac calosci swojej posiadanej forsy, gdyz
    musi sie liczyc z mozliwoscia zwiekszonej wyplacalnosci przez klientow
    znaczna czesc forsy 'lezy na lokatach' w NBP oraz pozyczana jest innym
    klientom