  • 21. Data: 2005-05-23 09:32:15
    Temat: Re: Inteligo - kilkumiesięczna przerwa w korzystaniu z konta...
    Od: "K P" <k...@g...pl>

    > Nic nie leci, o ile spełniony jest warunek w TOiP, czyli średnie
    > miesięczne saldo dokładnie równe zero PLN, ergo: nastąpiło wyzerowanie
    > salda *KSIĘGOWEGO* *DOKŁADNIE* pierwszego dnia okresu rozliczeniowego.
    Dziękuję za zaangażowanie i rzeczowe odpowiedzi. Ósmego dnia każdego m-ca mam
    na koncie 2 operacje - "Kwota należnych odsetek..." i "Opłata miesięczna..."
    Wyciągi z konta, które otrzymuję e-mailem dotyczą zawsze dnia 9-tego danego
    m-ca. Mam więc rozumieć, że dla mnie właśnie ten dzień jest początkiem okresu
    rozliczeniowego i wówczas wyczyścić konto?
    Serdecznie pozdrawiam...

  • 22. Data: 2005-05-23 09:37:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    K P napisał(a):

> [...]
    > m-ca. Mam więc rozumieć, że dla mnie właśnie ten dzień jest początkiem okresu
    > rozliczeniowego i wówczas wyczyścić konto?

    Tak. Jednakże same wyciągi nie mają z tym nic wspólnego. Te mogą
    docierać i 15go dnia miesiąca. Istotna jest data pobierania tych opłat.

    Zwracam też uwagę, że jeżeli dzień wypada w dzień wolny (pozbawiony
    sesji elixir) to trzeba konto wyzerować przelewem wewnątrz inteligo,
    inaczej nie da się wyzerować salda KSIĘGOWEGO (a o takim mówimy).

  • 23. Data: 2005-05-23 17:09:40
    Od: zak <z...@o...pl>

    no zgadza się. trzeba zrobić zlecenie stałe żeby przelewali co miesiąc 1
    zł z zasiłku dla bezrobotnych, wtedy będzie na tą opłatę za posiadanie
    karty, no bo inaczej skąd by miał te kilka złotych na opłatę skoro
    wszystkie pieniądze pójdą na wycieczkę zagraniczną ?