  • 1. Data: 2005-05-22 19:29:21
    Temat: Inteligo - kilkumiesięczna przerwa w korzystaniu z konta...
    Od: "K P" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam. Kilka m-cy nie będzie mnie w kraju więc nie będę też korzystał z
    Inteligo. Czy jak przeleję na inne konto wszystkie środki i to konto
    pozostanie puste to będą potrącać jakies opłaty - saldo będzie ujemne czy nie?
    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2005-05-22 19:33:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    K P wrote:
> [...]
    > pozostanie puste to będą potrącać jakies opłaty - saldo będzie ujemne czy nie?

    a już to było jakieś parę lat temu jak inteligo startowało.
    No więc jak masz dodatnie saldo i wypłacisz wszystko, to za jakiś czas
    doliczą ci odsetki do tego dodatniego salda, a ponieważ wtedy saldo
    będzie mniejszcze niż 100 zł, to wezmą 99 gr i wtedy będziesz miał saldo
    ujemne.
    to tak w skrócie :)

  • 3. Data: 2005-05-22 19:36:59
    Od: amico_pl <a...@U...pl>

    K P wrote:
> [...]
    > pozostanie puste to będą potrącać jakies opłaty - saldo będzie ujemne czy nie?

    da sie tak jakby je zamrozic, trzeba w odpowiednim dniu przelac
    wszystkie srodki na inny rachunek, zrobila to moja zona.

    radze zadzwonic na infolnie to powiedza kiedy to zrobic.

    wtedy nie pobieraja oplaty za prowadzenie.

    inna metoda jest pozostawienie PLN 100+, wtedy tez nie bedzie oplat

    pozdro,
    amico

  • 4. Data: 2005-05-22 19:50:07
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    K P napisał:
> [...]
    > Inteligo. Czy jak przeleję na inne konto wszystkie środki i to konto
    > pozostanie puste to będą potrącać jakies opłaty - saldo będzie ujemne czy

    Hmm. Jak jest 0 zł na koncie to nie naliczają opłat. Ale nie wiem jak to
    jest gdy mamy 0 zł a do tego rachunku podpiętą kartę.

    K.

  • 5. Data: 2005-05-22 19:52:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krystek wrote:

    > Hmm. Jak jest 0 zł na koncie to nie naliczają opłat. Ale nie wiem jak to
    > jest gdy mamy 0 zł a do tego rachunku podpiętą kartę.

    opłata za kartę leci.

  • 6. Data: 2005-05-22 19:57:43
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-22 21:52, witek napisał(a):

    >>> Witam. Kilka m-cy nie będzie mnie w kraju więc nie będę też korzystał z

    > opłata za kartę leci.

    Czy aby na pewno? W TOiP stoi jak byk, że opłaty miesięczne są pobierane
    od klientów aktywnych - jeśli masz 0 na koncie to opłaty miesięcznie nie
    są pobierane - a jakby nie było opłata za kartę to też opłata miesięczna.

    Gree

  • 7. Data: 2005-05-22 20:00:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    witek napisał:

    > opłata za kartę leci.

    No to jeśli rachunek ma być przez te kilka miesięcy i tak nieużywany to
    wystarczy zastrzec kartę podpiętą do niego. W Inteligo wydanie nowej
    karty jest bezpłatne.

    K.

  • 8. Data: 2005-05-22 20:37:41
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >No to je?li rachunek ma być przez te kilka miesięcy i tak nieużywany to
    >wystarczy zastrzec kartę podpięt? do niego. W Inteligo wydanie nowej
    >karty jest bezpłatne.

    1,59 zl.

    Pzdr.
    Lack

  • 9. Data: 2005-05-22 20:40:59
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    K.N. napisał:

    > 1,59 zl.

    Acha. W każdym razie autor tego wątku pewnie już będzie wiedział co ma
    dalej zrobić.

    K.

  • 10. Data: 2005-05-22 20:41:51
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 May 2005 22:00:21 +0200,
    osoba podpisana: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    napisała:
    [...]
    > wystarczy zastrzec kartę podpiętą do niego. W Inteligo wydanie nowej
    > karty jest bezpłatne.
    E? To za co ja zapłaciłem 1,59 (+-) ?

    KJ

    poisoned coffee, n.: