  • 1. Data: 2002-07-16 23:29:18
    Temat: Inteligo idzie do kosza
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    tutaj:
    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020717/ekonomia/ekon
    omia_a_13.html
    pisze ze Inteligo ktos kupi. Kurde to juz kolejny bank gdzie rozwazalem
    otwarcie konta a zostaje wykupiony...
    co myslita?

  • 2. Data: 2002-07-17 04:44:51
    Temat: Re: Inteligo idzie do kosza
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    po wykupieniu browaru piwo bedzie tak samo smakowac a po wykupieniu banku
    nowy wlasciciel moze kazac przeniesc uzytkownikow ze starego banku do
    nowego - nowy system oraz inna paleta uslug. wiec porownanie piwne do dupy
    jest.

  • 3. Data: 2002-07-17 15:03:18
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Mscislaw wrote:

> [...]
    omia_a_13.html
    > pisze ze Inteligo ktos kupi. Kurde to juz kolejny bank gdzie rozwazalem

    myslita coby Ty otwierajta konta

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 4. Data: 2002-07-17 15:17:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin F"

    > myslita coby Ty otwierajta konta

    jak ci to przeszkadza to otworz sobie w PKO BP SA - nie planują go wykupić ;-))
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-07-17 15:57:43
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

  • 6. Data: 2002-07-17 18:33:04
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > nowy wlasciciel moze kazac przeniesc uzytkownikow ze starego banku do
    > nowego - nowy system oraz inna paleta uslug. wiec porownanie piwne do dupy

    "Do dupy" to bylo Twoje pytanie.

  • 7. Data: 2002-07-17 19:17:48
    Od: "Przemysław 'Pshemekan' Płaskowicki" <p...@p...name>

    Mscislaw <M...@n...com> był uprzejmy napisać:

> [...]
    omia_a_13.html
    > pisze ze Inteligo ktos kupi. Kurde to juz kolejny bank gdzie
    > rozwazalem otwarcie konta a zostaje wykupiony...

    Wszystko zależy od tego, kto kupi Inteligo, czy inny bank, czy inna
    instytucja finansowa dla licencji bankowej.

    Jakoś nie pamiętam, żeby wykupienie BSK przez ING spowodowało jakieś
    większe zmiany w ofercie. A Inteligo chyba kupi chyba raczej ktoś, kto
    nie ma licencji bankowej -- a zatem i banku w PL.

    --
    Pshemekan

  • 8. Data: 2002-07-17 20:26:47
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Przemysław 'Pshemekan' Płaskowicki" <p...@p...name> wrote ...

    > Jakoś nie pamiętam, żeby wykupienie BSK przez ING spowodowało jakieś
    > większe zmiany w ofercie. A Inteligo chyba kupi chyba raczej ktoś, kto
    > nie ma licencji bankowej -- a zatem i banku w PL.

    Faktycznie, byc moze tak bedzie z Inteligo ale np. LG kupi bank co juz ma
    wlasny system....

  • 9. Data: 2002-07-18 04:27:27
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Mscislaw" <M...@n...com>

    > po wykupieniu browaru piwo bedzie tak samo smakowac
    Nie koniecznie, bo zmienia się linia technologiczna.

    >a po wykupieniu banku > nowy wlasciciel moze kazac przeniesc
    uzytkownikow ze starego > banku do nowego -
    Możesz podać jakiś przykład takiego banku co sie rozdwoił na "stary" i
    "nowy" i na czym ma polegać to przenoszenie?

    > nowy system oraz inna paleta uslug. wiec porownanie piwne do dupy
    > jest.

    Otóż paleta usług zmienia się w każdym szanującym się banku, bez
    względu na to czy go ktoś kupił, czy przyszedł nowy boss, czy
    wprowadzono nowe systemy obsługi.
    Niezmienną paletę ofiarowały tylko NBP i Powszechna Kasa Oszczędności w
    tzw. słusznie minionym okresie.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Jak znalezc swoja druga polowe? Zajrzyj...
    Wyjatkowy serwis randkowy. >>> http://link.interia.pl/f1614

  • 10. Data: 2002-07-18 06:51:04
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    ":-=wojo=--:" <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>
    wrote ...
    > Kupi nie od nas a od kogos - konkretnie od zbankrutowanego banku
    > niemieckiego......

    ciekawe kto kupi inteligo? jakies pogloski?

    (bo dotychczasowy wlasciciel - ten bank niemiecki - to na rynku niemieckim
    sie w ogole nie liczy, smieciarz po prostu)