  • 11. Data: 2003-03-16 15:42:20
    Temat: Re: Inteligo czy mBank ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > - za prowadzenie konta nie musisz placic jesli twoje miesieczne
    > saldo przekroczy 99 zl

    A jak nie to 4,99 zl ;)

    > - Maja naprawde super karte Inteligo visa Electron mozna nia placic
    > w sklepach i w internecie tak jak visa clasic. I ta karte masz u
    > nich za darmo a w innych bankaxh placisz 25 zl za wydanie
    > specialnej karty wirtualnej na rok.

    no nie do konca placisz 0.99 zl za miesiac

    > - Wyplata gotowki z bankomatow PKO BP SA jest darmowa

    Ale tracisz funkcjonalbnosc Euronetu ;)

    > -Oprocz tradycyjnych kanalow dostepu takich jak wap/www itp. Mozesz
    > zamowic jesli jestes abonentem plusa specjalna karte i wykonywac
    > przelewy bezposrednio z telefonu.

    Za ktore dodtatkowo placisz. KAzdy przelew jest platny

    > - Dostajesz informacje o kazdym wplywie/wyplywie srodkow przez sms
    > a jesli chcesz tez robic przelewy przez tel to placisz 4,50
    > miesiecznie

    Kolejne 4,50?

    > Wydaje mi sie ze te argumenty powinny ci pomoc w wyboze

    Argumentow za mBankiem takze by sie znalazlo sporo :)

    P.S. Jesli oba konta sa darmowe zaloz dwa - najwyzej jedno
    zlikwidujesz

  • 12. Data: 2003-03-16 18:10:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:b525t8$j5v$1@news.onet.pl...
    > A jak nie to 4,99 zl ;)

    [i wycięty ciąg dalszy wytykania ;]

    Nie wziąłeś pod uwagę skąd on się przeniósł ;]]

    Daj mu się nacieszyć zmianą jakościową i stopniowo poznawać nową jakość, bo
    jeszcze szok by był za duży i banki straciłyby wartościowego klienta ;]]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2003-03-17 06:51:13
    Od: Piotr Kulinski <p...@a...net.pl>

    On Sun, 16 Mar 2003 16:22:19 +0100, "Marcin Mucha"
    <m...@s...com> wrote:

    >Witam
    >Ja tydzien temu otwozylem konto Inteligo Indywidualne Wczesniej mialem
    >e-superkonto w tym samym banku z oplata miesieczna podstawowa 9 zl (w ttym
    >wszystkie przelewy gratis) ale ze wzgledu ze e-superkonto sie bedzie laczyc
    [ciach]

    A tekst walnales jakbys byl marketingowcem z Inteligo a nie klientem.
    Za duzo tych zachwytow. Ludzie tak nie maja.......

    Peter
    GG: 566964
    Motto: zawsze mam racje, no chyba ze sie myle.
    sigcreator: core dumped

  • 14. Data: 2003-03-17 17:39:30
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Piotr Kulinski napisał:

    > [ciach]
    >
    > A tekst walnales jakbys byl marketingowcem z Inteligo a nie klientem.
    > Za duzo tych zachwytow. Ludzie tak nie maja.......

    Dokladnie, tez odnioslem wrazenie ze:
    - to tekst marketingowy (b. duzo szczegolow typu nr telefonu, slownictwo
    typu "konsultant", "zalety" wypunktowane jak w folderze)
    - "stylizowany" na jakiegos "luzaka" co to robi bledy ortograficzne

    Miko

  • 15. Data: 2003-03-17 20:02:01
    Od: Grzegorz <d...@o...pl>

    Miałem swego czasu oba rachunki: Inteligo (PKOBP), MBank(BRE)
    i zdecydowanie wole te drugi.

    servis jest znacznie przyjazniejszy w obsludze
    i bardziej intuicyjny.

    dodatkowym atutem dla mBanku sa:
    - darmowe prowadzenie konta
    - bezprowizyjne wyplaty z bankowatow(Euronet)
    - latwosc zakupu funduszy inwestycyjny (fakt: na razie dosc ograniczony
    wybor)
    - forum do komunikacji z innymi uzytkownikami

    w moim przypadku szale dla mbanku przechylilo wprowadzenie oplat
    za prowadzenie konta Inteligo. wczesnie trzyamlem swoje "oszczednosci"
    mniej wiecej rowmnomiernie na obu kontach.

    Na dzisiaj polecam wiec mBank - ale zawsze trzeba miec reke na pulsie

    Grzegorz