  • 41. Data: 2003-05-30 11:24:52
    Temat: Re: Inteligo bank - co mozecie powiedziec o tym banku?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Ale w Inteligo przy kiepskiej ofercie i rozbuchanych "bajerach" masz opłaty,
    > jak za konto mocno marmurowe - a w zamian nie dostajesz poza owymi
    > "bajerami" nic, co by to rekompensowało. Np. mbank, przy wszystkich swoich
    > wadach rekompensuje mi to np. SFI i darmowymi przelewami. W Inteligo zaś mam
    > płacić i nie dostawać nic w zamian. To się pytam: po co? Po to, żeby mi
    > telefon brzdęknął, że wypłaciłam kasę z bankomatu? Dziękuję, postoję :-))))

    Tak jak napisalem, co kto lubi. ;-)

    > No tak, ale porównanie dotyczyło Inteligo i mbanku. Jak sobie tak pozbieram
    > "plusy dodatnie" z wszystkich banków - to pewnie ideał wyjdzie :-))))

    Pewnie tak. Chodzilo mi jedynie o to, ze w kredyt w jakiejkolwiek
    postaci nie jest mi w Inteligo potrzebny.

    > No cóż - Inteligo jest kontem w PKO BP - jak to od nich nic nie chcesz -
    > przecież masz tam konto :-D

    Zawsze moga cos spieprzyc. Dlatego wole, zeby nie poprawiali. ;-)))

    Bartek

  • 42. Data: 2003-05-30 11:27:12
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > A Bartol Partol nie mógłby pisać o "świetnych" kanałach dostępu :-)))))

    I tak sa swietne. :-P A czy to nie jest przypadkiem tak, ze oni baj
    dizajn nie dzialaja przez pol godziny w nocy (polskiej)? Wtedy nie ma co
    sie o tym rozpisywac, bo po co.

    Bartol

  • 43. Data: 2003-05-30 11:45:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > I tak sa swietne. :-P

    To napisz jeszcze, że według Ciebie :-P

    >A czy to nie jest przypadkiem tak, ze oni baj
    > dizajn nie dzialaja przez pol godziny w nocy (polskiej)? Wtedy nie ma
    > co sie o tym rozpisywac, bo po co.

    No jasne - po co :-D Że też na to nie wpadłam!

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 44. Data: 2003-06-02 09:55:46
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > To napisz jeszcze, że według Ciebie :-P

    Wszystkie opinie jakie wyglaszam sa moimi opiniami, chyba ze zaznacze,
    ze jest inaczej. Moze byc? :-P

    > No jasne - po co :-D Że też na to nie wpadłam!

    Ja nie oczekuje od mojego banku, ze bedzie codziennie w nowosciach, czy
    tez innych aktualnosciach pisal: bank bedzie dzisiaj czynny od 9 do 18. :-P

    Bartol

  • 45. Data: 2003-06-02 10:04:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Wszystkie opinie jakie wyglaszam sa moimi opiniami, chyba ze zaznacze,
    > ze jest inaczej. Moze byc? :-P

    No ujdzie :-)

    > Ja nie oczekuje od mojego banku, ze bedzie codziennie w nowosciach,
    > czy tez innych aktualnosciach pisal: bank bedzie dzisiaj czynny od 9
    > do 18. :-P

    Pewnie, o tym nie ma co pisać, ale za to taki tekst już można:

    http://www.inteligo.pl/ointeligo/

    "Służymy Ci w lepszym i wygodniejszym zarządzaniu pieniędzmi, zarówno Twoimi
    jak i Twojej firmy.
    Na wszystkich rachunkach w kontach Inteligo (indywidualne, wspólne i
    firmowe) osiągasz średnio 2 razy wyższe zyski niż w tradycyjnym banku.
    Opłaty i prowizje są minimalne lub nie ma ich wcale.
    Z nami masz dostęp do swoich pieniędzy na rachunkach prywatnych i firmowych
    24 godziny na dobę przez WWW, WAP, SMS, bankomaty i telefon.
    Zarabiasz więcej, płacisz mniej. Bez kolejek, zbędnych formalności i z
    dowolnie wybranego przez siebie miejsca.
    Wymagaj więcej. Sprawdź nas!"

    No to sprawdziłam, a tu - przerwy, opłaty za wszystko i minimalne % - a ten
    "tradycyjny bank" to już wielkie ROTFL - a PKO BP to może bank wirtualny
    :-)))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 46. Data: 2003-06-02 10:35:22
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > No ujdzie :-)

    Nie ma jak rozmowy z kobietami, zawsze mozna sie dogadac. ;-)

    > Pewnie, o tym nie ma co pisać, ale za to taki tekst już można:
    >
    > http://www.inteligo.pl/ointeligo/
    >
    > "Służymy Ci w lepszym i wygodniejszym zarządzaniu pieniędzmi, zarówno Twoimi
    > jak i Twojej firmy.

    Eeeeee, to jest marketingowy belkot i takie kfiatki mozna w kazdym banku
    znalezc. Swoja droga, to nie znalazlem na stronach inteligo informacji o
    "przerwie technologicznej" ;-). Ale szukalem 3 minuty, wiec moze dlatego
    nie znalazlem. :-D

    Bartol

  • 47. Data: 2003-06-02 13:33:42
    Od: "Michał" <m...@S...onet.pl>

    > No to sprawdziłam, a tu - przerwy, opłaty za wszystko i minimalne % - a
    ten

    minimalne % ??? w zwyklych bankach z tego co widze oprocentowanie wynosi
    okolo 0,2 - 0,5%; oplaty za wszystko? no ale stosunkowo niskie (np prawie
    brak za prowadzenie konta - w innych bankach przecietnie zawsze cos jest
    itd itp).

    pzdr,
    michal

  • 48. Data: 2003-06-02 13:42:50
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michał napisał:
> [...]
    > brak za prowadzenie konta - w innych bankach przecietnie zawsze cos jest

    Zapomnij stary. Tutaj punktami odniesienia sa: wszystko za darmo i
    kosmiczne oprocentowanie. ;-)

    Bartol

  • 49. Data: 2003-06-02 13:58:18
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Zapomnij stary. Tutaj punktami odniesienia sa: wszystko za darmo i
    > kosmiczne oprocentowanie. ;-)

    Jakie kosmiczne? I żeby nie było to ciągle porównanie mbanku i inteligo, to
    popatrz sobie na ofertę lukasa, vwbankdirect np. Gdyby nie te wypłaty w
    bankomatach PKO BP, to inteligo z miejsca nadawałoby sie do likwidacji :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 50. Data: 2003-06-02 14:19:33
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

> [...]
    > inteligo, to popatrz sobie na ofertę lukasa, vwbankdirect np. Gdyby
    > nie te wypłaty w bankomatach PKO BP, to inteligo z miejsca nadawałoby

    No, mBank w jakiejs reklamie chwalil sie, ze ma kilkunastokrotnie
    wieksze oprocentowanie niz inne banki. Prawde mowiac sa za skromni.
    Sadze ze jest w Polsce jakis bank dajacy na RORach 0%, a wtedy mBank ma
    nieskonczenie wieksze oprocentowanie, czyli kosmiczne. ;-)

    VW ma takie krzaki w obsludze (moje wnioski z czytania opinii na tej
    grupie), ze jedynym argumentem jest chyba tylko "wszystko za darmo". A
    Lukas chyba sie powoli psuje, wiec "wszystko za darmo" i "konsmiczne
    oprocentowanie" niedlugo przestaja dzialac. I slusznie, bo za darmo to
    mozna na ulicy w morde dostac i zobaczyc kosmos w calej okazalosci. :-P

    No i przestan wreszcie alergicznie reagowac na moje zarty. Sa takie zle? 8-D

    Bartol