  • 21. Data: 2003-05-29 09:47:07
    Temat: Re: Inteligo bank - co mozecie powiedziec o tym banku?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michał napisał:
    > [ciach]

    > ja wlasnie tez sie zastanawial teraz nad Inteligo i mBankiem, i wlasnie
    > chyba pomogles mi dokonac wyboru ;)))

    Milo mi.

    > A jeszcze jedno pytanie: Volkswagen Bank i Raiffaisen - orientujesz sie cos
    > w tych bankach?

    Nic a nic. Moge sie wypowiadac o Inteligo i Millenium bo z nich
    korzystam. O pozostalych bankach wole sie nie wypowiadac, bo ich nie
    znam. Wyjatkiem jest mBank, bo wszyscy prawie o nim tutaj pisza i to z
    reguly niepochlebie, wiec opinie zdazylem sobie wyrobic. :-P

    Bartol

  • 22. Data: 2003-05-29 09:55:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > To chyba zbytek szczescia ;-). IMHO jesli juz miec dwa konta, to
    > jedno w sensownym marmurze, drugie w Internecie (chociaz ostatnio
    > granice miedzy takimi bankami sie zacieraja).

    Jaki zbytek? Chyba nie sądzisz, że te kilkanaście przelewów, co je robię
    miesiąc w miesiąc będą puszczane z Inteligo. Razem z opłatą za kartę
    wyszłoby wtedy kilkanaście PLN za ROR miesięcznie. Za kilkanaście PLN to
    można mieć dobry marmurowy ROR :-))))) Ale jako interfejs do bankomatów PKO
    BP Inteligo się nadaje dobrze. Pozostałe bajery typu SMSy, SIMtoolkity itp.
    mnie nie kręcą - liczy się dobra oferta produktowa. A w Inteligo kredytu
    odnawialnego jak nie było tak nie ma (może w V kwartale :-))) , jak idziesz
    do PKO BP po KK, to nie jesteś traktowany jako klient PKO BP (to już
    kuriozum!), że już o braku czegoś takiego, jak SFI mbankowe nie wspomnę. O
    oprocentowaniu nie piszę, bo rzeczywiście jest coraz mniej ważne.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2003-05-29 09:56:01
    Od: k...@w...pl

    > Cześć,
    > To co podałaś ma dodatkowe zalety - w przypdku wątpliwej transakcji to
    > bank musi Cię poprosić o złożenie reklamacji, lub cierpliwie czekać aż
    > uregulujesz należność - a nie odwrotnie.

    dokladnie tak
    nie zawsze chce zeby "bank od kart" wiedzial dokladnie co sie dzieje na moim
    koncie:)))

    pozdrawiam
    Karolina

  • 24. Data: 2003-05-29 10:29:08
    Od: "Pit" <p...@...pl>

    > Nic a nic. Moge sie wypowiadac o Inteligo i Millenium bo z nich [...]

    BTW czy w sieci jest tabela opłat i prowizji Millennium? szukałem na ich
    stronach i jakoś jej nie widziałem?!

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl

  • 25. Data: 2003-05-29 10:37:10
    Od: b...@a...pl

    > To ja moze jeszcze raz poprosze o pomoc: mam taka sytuacje, potrzebuje konto
    > w zasadzie tylko po to by otrzymac karte debetowa i/lub kredytowa. I mysle
    > ze mam dwa wyjscia:
    > 1) zalozyc konto w banku i dostac karte debetowa - konto najlepiej takie
    > gdzie nie placi sie za utrzymanie, wydanie karty - sprawa platnych przelewow
    > itd mnie nie bardzo obchodzi; czy maja takie wymagania Inteligo jest
    > odpowiednim bankiem?
    > 2) zalozyc konto oraz w innym banku karte kredytowa
    >
    > Ktore rozwiazanie bylo by lepsze/ciekawsze itd itp?

> [...]

    Mialam ten sam problem co ty. Chodzilo mi o kredyt/pożyczkę odnawialy/ą. I do
    tego konto na np. wpływanie pensji. Po wykonaniu setki tel. na infolinie do
    banków i przeczytaniu mnóstwa opinni na grupie stwierdziłam, że:
    1. KK jest bez sensu: na razie mnie nie stać na odsetki
    2. Lepszym rozwiązaniem jest w/w pożyczka odnawialna bo niżej oprocentowana
    3. Wybrałam bank z obsługą przez tel., internet i ew. marmur. :))

    Pozdrawiam
    BJ

  • 26. Data: 2003-05-29 10:42:52
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > 1. KK jest bez sensu: na razie mnie nie stać na odsetki

    KK nie jest po to zeby placic odsetki :)

    > 2. Lepszym rozwiązaniem jest w/w pożyczka odnawialna bo niżej
    oprocentowana

    Jak najbardziej :)

    > 3. Wybrałam bank z obsługą przez tel., internet i ew. marmur. :))

    Czyli to na czym komu zalezy - nie ma zlotego srodka i idealnego banku :)

    --
    JaKi

  • 27. Data: 2003-05-29 11:35:15
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    > ja mialem bardzo elastyczny a teraz mam e-pkobp i extra,

    Chyba nigdy nie prówbowałeś do nich dzwonić lub zrobić coś więcej niz
    przelew (chociaż i z tym miałem ostatnio dziwny problem)

    >chociaz do inteligo
    > nie przejde

    Przejdziesz, przejdziesz. Juz wkrótce wszyscy klienci e-pkobp zostaną
    przeniesieni do Inteligo.

  • 28. Data: 2003-05-29 13:45:57
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > 3. Wybrałam bank z obsługą przez tel., internet i ew. marmur. :))

    a jaki jeslimoglbym wiedziec?

    pzdr,
    michal

  • 29. Data: 2003-05-29 13:53:25
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Bartol> Nigdy nie mialem z ta karta problemow w Inecie.

    Wiesz, mnie nigdy nie okradli, ale nie mówie że to nie jest problem.

    --

    --w

  • 30. Data: 2003-05-29 13:53:39
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik JaKi napisał:

    > Jest kilka bankow ktore dla elektronow udostepniaja IO, ale jedynie Inteligo
    > o tym mowi.

    To ich problem, nie moj.