  • 1. Data: 2003-01-07 17:10:54
    Temat: [Inteligo] Wsparcie dla sztucznego serca
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    http://www.inteligo.pl/index/index.php

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-01-07 17:13:56
    Temat: Re: [Inteligo] Wsparcie dla sztucznego serca
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:avf1nm$6uh$1@news.onet.pl...
    > http://www.inteligo.pl/index/index.php

    Błędne żądanie InterPay

    Usługa "Płacę z Inteligo" nie może być zrealizowana.
    Zgłoś problem z realizacją "Płacę z Inteligo" konsultantowi Inteligo
    pod numerem 0 800 121 121 lub (081) 535 67 89, podając nazwę sklepu
    internetowego, w ktorym zleciłeś płatność za zakupy przy pomocy tej usługi.

    :-/

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-01-07 18:59:58
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pod numerem 0 800 121 121 lub (081) 535 67 89, podając nazwę sklepu
    > internetowego, w ktorym zleciłeś płatność za zakupy przy pomocy tej

    U mnie zadziałało.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-01-07 19:10:47
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie zadziałało.

    U mnie zadzialalo po kliknieciu cegielki.
    Wczesniej, kiedy wpisywalem kwote w dostepnym polu, wyskoczyl komuikat
    ktory przytoczylem.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-01-08 09:57:59
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > U mnie zadzialalo po kliknieciu cegielki.
    > Wczesniej, kiedy wpisywalem kwote w dostepnym polu, wyskoczyl komuikat
    > ktory przytoczylem.

    U mnie właśnie zadziałało po wpisaniu dowolnej kwoty do pola. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782