  • 1. Data: 2003-01-07 17:52:08
    Temat: Błędny czek
    Od: b...@p...onet.pl

    Mój dziadek chciał wypisać czek i przez przypadek zamiast wpisać 7 stycznia, zaczął
    pisać '7 gru'. Powiedziałem dziadkowi, żeby skreślił to poziomą linią i podpisał się
    (zgodnie z zasadami rachunkowości). Jednak pani na poczcie odmówiła przyjęcia tak
    wypełnionego czeku. Czy miała prawo?

    Bartek

  • 2. Data: 2003-01-07 18:14:17
    Temat: Re: Błędny czek
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
    na poczcie odmówiła przyjęcia tak wypełnionego czeku. Czy miała prawo?

    Miala.
    Czeki wypelnia sie bez skreslen.
    W przeciwienstwie do zeznan podatkowych...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2003-01-07 18:20:39
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > to poziomą linią i podpisał się (zgodnie z zasadami rachunkowości).
    > Jednak pani na poczcie odmówiła przyjęcia tak wypełnionego czeku. Czy

    oczywiście ze tak, podobnie jak z wekslem (bez żadnych skresleń)
    a gdyby zgubil wypełniony czek i nie zastrzegł a ktoś sobie przekreślił
    datę to co ??

    --
    Niech szmoc będzie z Tobą!
    Aga

  • 4. Data: 2003-01-07 18:21:30
    Od: Brodsky <B...@i...WyskrobTo.pl>

    On 7 Jan 2003 18:52:08 +0100, b...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    (zgodnie z zasadami rachunkowości). Jednak pani na poczcie odmówiła przyjęcia tak

    Nie tylko prawo, ale i obowiązek. Odmówić.

    --
    Maciek

  • 5. Data: 2003-01-07 18:21:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl>
> [...]
    na poczcie odmówiła przyjęcia tak wypełnionego czeku. Czy miała prawo?

    chyba miała - żadnych skreśleń na czeku nie powinno być
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-01-08 21:01:33
    Temat: Re: Błędny czek !!!!!!!!! co jest czesto mylone !!!!!!!!
    Od: "Dawid Świtała" <S...@o...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na poczcie odmówiła przyjęcia tak wypełnionego czeku. Czy miała prawo?

    Tak tylko mój drogi mylisz prawa .. czeki i wekse obowizauje prawo wekslowei
    prawo czekowe które mówi ŻADNYCH SKREŚLEŃ....
    Co lepsze: czek może być zakreślony [ogólnie lub szczególnie] ;) co jest
    zawzyczaj mylnie określane że może być przekreślony :(

    --
    Dawid Świtała, Poznań
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)