  • 1. Data: 2004-03-22 07:43:01
    Temat: Inteligo VE - nazwisko na karcie
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Czy przy zamawianiu VE Inteligo do nowo zalozonego subkonta mozna wybrac
    dowolne imie-nazwisko do wydrukowania na karcie?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2004-03-22 09:07:44
    Temat: Re: Inteligo VE - nazwisko na karcie
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy przy zamawianiu VE Inteligo do nowo zalozonego subkonta mozna wybrac
    > dowolne imie-nazwisko do wydrukowania na karcie?

    AFAIK to nie, ale niech jeszcze ktoś potwierdzi, bo pewna nie jestem.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-03-22 11:10:57
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c3mafn$44m$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > AFAIK to nie, ale niech jeszcze ktoś potwierdzi, bo pewna nie jestem.

    Aha, dzieki.
    A jak dlugo mniej wiecej trwa od zamowienia karty do otrzymania?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-03-22 11:48:31
    Od: "Marcin" <...@...->

    > A jak dlugo mniej wiecej trwa od zamowienia karty do otrzymania?

    Ja otrzymałem po tygodniu.

    Marcin

  • 5. Data: 2004-03-22 13:22:05
    Od: "bartek" <xtek[no-zpam]@neostrada.pl>

    Użytkownik "Marcin" <...@...-> napisał w wiadomości

    > Ja otrzymałem po tygodniu.
    >
    > Marcin

    I za kolejna karte oplata miesieczna jest 1zl ?

  • 6. Data: 2004-03-22 14:01:23
    Od: "Marcin" <...@...->

    > I za kolejna karte oplata miesieczna jest 1zl ?

    Opłata (jednorazowa) za wydanie karty 1,59zł
    Opłata miesięczna 0,99zł za każdą