  • 1. Data: 2004-03-22 00:57:21
    Temat: mbank to mbank? (strona inna)
    Od: "najswiezy" <n...@o...pl>

    prosba:
    czy cos jest nie tak tez i u innych? mbank, strona logowania: mam wrazenie ze
    jest duzo jasniejszy blekit tla - to raz. dwa - czcionka napisów ("logowanie
    do systemu", "haslo", "identyfikator") mam wrazenie ze sa inne niz dotychczas.
    zmiany zauwazylem juz chyba w piatek, albo w czwartek... loguje sie ok, saldo
    tez mi sie zgadza i nie zmienia, ale... czy strona sie zmienila, czy jestem
    przewrazliwiony?
    jak sprawdzic czy jestem we "wlasciwym" mbanku? klodka w pasku ie? literka s w
    adresie (http_s_)? sa jakies inne sposoby?
    dzieki
    najwert

  • 2. Data: 2004-03-22 05:34:32
    Temat: Re: mbank to mbank? (strona inna)
    Od: "david" <d...@W...o2.pl>

    czy tak trudno spojrzeć w aktualności, by się dowiedzieć że
    http://www.mbank.com.pl/zmiany-trans.html

    pozdr
    david

  • 3. Data: 2004-03-22 06:36:24
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    david wrote:

    > czy tak trudno spojrzeć w aktualności, by się dowiedzieć że
    > http://www.mbank.com.pl/zmiany-trans.html

    Jeśli dzięki tym zmianom już teraz są różnice w serwisie transakcyjnym,
    to albo mB ma maszynkę do podróży w czasie, albo ja nie wiem, jaka dziś
    data...

  • 4. Data: 2004-03-22 07:36:18
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik najswiezy napisał:

    > jak sprawdzic czy jestem we "wlasciwym" mbanku? klodka w pasku ie? literka s w
    > adresie (http_s_)? sa jakies inne sposoby?

    fingerprint (odcisk) mozesz i powinienes sprawdzac przed kazdym
    logowaniem. Oryginalne niech ci dostarczy twoj bank i wystarczy ze
    sprawdzisz np 4 ostatnie lub pierwsze pary zeby jakos sie zabezpieczyc.
    W mBanku chyba tylko fingera SHA1 maja, w Inteligo dodatkowo MD5.
    Obojetnie ktory bedziesz sprawdzal.

    zadna klodka, zadne https nie swiadczy jeszcze ze strona jest naprawde
    mBanku. tak samo certyfikat mozna podrobic, zrobic podobne itp,
    szczegolnie dla IE. Zaden problem postawic strone na https, czy nawet
    podrobic certyfikat.

    Sprawdzajcie fingerprinty przed kazdym logowaniem i bedzie dobrze.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie