  • 1. Data: 2004-03-21 18:55:00
    Temat: Wniosek o zamknięcie konta Inteligo
    Od: "Biod" <c...@o...pl>

    Witam
    Jeśli ktoś ma ten dokument będę wdzięczny za przesłanie na mego maila.

    Dzięki
    Biod

  • 2. Data: 2004-03-21 22:29:32
    Temat: Re: Wniosek o zamknięcie konta Inteligo
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Biod napisał:

    > Witam
    > Jeśli ktoś ma ten dokument będę wdzięczny za przesłanie na mego maila.

    Zadzwon do nich. Przysla Ci mailem lub zwykla poczta (do wyboru).

    Bartol

  • 3. Data: 2004-03-22 06:13:53
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Zadzwon do nich. Przysla Ci mailem lub zwykla poczta (do wyboru).
    >
    > Bartol

    A ja pozwoliłem sobie jakiś miesiąc temu poprosić o formularz wysyłając do
    nich e-mail - do tej pory brak odzewu ;-(.

    --
    Matovy

  • 4. Data: 2004-03-22 10:26:43
    Od: "Biod" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > Zadzwon do nich. Przysla Ci mailem lub zwykla poczta (do wyboru).

    Napisz do nich maila, zobaczymy kiedy Ci odpowiedzą. Na każdą odpowiedź z
    tego banku czekałem co najmniej 2 tygodnie.
    Zresztą nie chce mi się czekać aż mi przyślą formularz, powinien taki być na
    stronie do wydrukowania, niestety nie pomyśleli o niezadowolnoych
    klientach:)
    Ogłoszenie jest już nieaktualne, dzięki wszytkim, którzy poratowali mnie
    wnioskiem:)

    --
    pozdro Biod