  • 1. Data: 2004-03-22 06:19:50
    Temat: przelew za granice - problem!
    Od: "Łukasz" <l...@o...pl>

    witam mam pytanko odnosnie przelewu za granice
    1.Z ktorego banku internetowego mozna to zrealizowac?

    2. Kolejna sprawa to musze przelac za granice kase na konto USD i wiem ze
    moge przelew zrealizowac w PLN a kasa automatycznie zostanie
    przeliczona---czy tak samo bedzie w druga strone tzn czy jak ktos z zaganicy
    bedzie mi przelewal USD na konto w polsce (konto zlotowkowe) to dolary
    zostana przeliczone czy musze zakladac osobne konto walutowe?

    pozdro Lucas

  • 2. Data: 2004-03-22 07:27:51
    Temat: Re: przelew za granice - problem!
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Łukasz napisał(a):

    > witam mam pytanko odnosnie przelewu za granice
    > 1.Z ktorego banku internetowego mozna to zrealizowac?

    Multibank na przykład

> [...]
    > bedzie mi przelewal USD na konto w polsce (konto zlotowkowe) to dolary
    > zostana przeliczone czy musze zakladac osobne konto walutowe?

    Jeśli nie bedziesz miał konta walutowego to zostanie przeliczone na PLN

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-03-22 11:57:52
    Od: "mart" <b...@p...onet.pl>

    > witam mam pytanko odnosnie przelewu za granice
    > 1.Z ktorego banku internetowego mozna to zrealizowac?

    Z Nordei - do 10.000 USD bez wizyty w Banku - możesz miec konta w różnych
    walutach

> [...]
    > bedzie mi przelewal USD na konto w polsce (konto zlotowkowe) to dolary
    > zostana przeliczone czy musze zakladac osobne konto walutowe?

    Jak nie będziesz miał w walucie to zawsze przeliczają

    pozdr.

  • 4. Data: 2004-03-22 11:58:35
    Od: "mart" <b...@p...onet.pl>