  • 11. Data: 2003-02-11 21:51:02
    Temat: Re: Inteligo=PKO BP ???
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2br0k$h9i$1@inews.gazeta.pl, sanula <s...@g...pl>:

    > Tylko wtedy placisz 0,99zl/m-c za karte + 4,99zl/m-c za obsluge
    > rachunku, a wtedy eKarta mBanku jest bezkonkurencyjna.

    No jesli nie masz nawet 100zl aby ominac te druga oplate, to eKarta sie nie
    przyda, bo nie bedzie jej czym zasilic ;)

    > PS.Nie jestem pracownikiem BRE Banku, ani mBanku, tylko zadowolonym
    > klientem ;-)

    Ja rowniez, ale nie zmienia to faktu, ze VE Inteligo jest tansza karta od
    eKarty do placenia w necie, a przy tym ma jeszcze pare przydatnych cech,
    ktorych zadna karta mBanku nie posiada.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-02-11 22:01:15
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał

    > No jesli nie masz nawet 100zl aby ominac te druga oplate, to eKarta sie nie
    > przyda, bo nie bedzie jej czym zasilic ;)

    Eee bez przesady ! Nie kazdy pamieta, zeby miec pow. 100zl, szczegolnie gdy
    utrzymuje niskie saldo, a wtedy te 4,99zl moze byc niemilym doswiadczeniem ;))
    Mowie tu oczywiscie o studentach czy innych (mlodych) osobach, ktorzym zbyt
    dlugo srodki nie zalegaja na koncie ;) Np. moj brat ;)

    Ja osobiscie, tez nie lubie tego sredniego salda, mimo ze ostatnio kwoty
    przewijaja sie dosc duze. Osobiscie wolalbym ryczalt (takze na przelewy) w
    oplacie za konto - oczywiscie w wysokosci rozsadnej ;) Wydaje sie to zreszta
    nieuniknione, skoro inteligo ma wprowadzic linie kredytowa, co bardzo sie
    przyda, bo nie bedzie trzeba tam przelewac non stop kieszonkowych na bankomaty
    ;)

    --
    Witek

  • 13. Data: 2003-02-11 22:25:36
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2brrt$7g3$1@news.onet.pl, Witek <w...@p...onet.fi>:
> [...]
    > niemilym doswiadczeniem ;)) Mowie tu oczywiscie o studentach czy
    > innych (mlodych) osobach, ktorzym zbyt dlugo srodki nie zalegaja na

    Eee bez przesady! Zakładasz subkonto bez karty, przelewasz tam raz 100zl i
    juz nie musisz o niczym pamietac.

    > Np. moj brat ;)

    Na taki argument wymiękam ;)

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-02-11 23:23:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał

    > Eee bez przesady! Zakładasz subkonto bez karty, przelewasz tam raz 100zl i
    > juz nie musisz o niczym pamietac.

    Dla mnie OK ;) ale obawiam sie ....

    > Na taki argument wymiękam ;)

    ... ze ten wyzej wymieniony szybko by ta "rezerwe" zagospodarowal ;-))))

  • 15. Data: 2003-02-11 23:33:28
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > Ja rowniez, ale nie zmienia to faktu, ze VE Inteligo jest tansza karta od
    > eKarty do placenia w necie, a przy tym ma jeszcze pare przydatnych cech,
    > ktorych zadna karta mBanku nie posiada.

    VE Inteligo jest owszem tansza od eKarty mBanku pod warunkiem, ze zawsze
    utrzymujesz saldo powyzej 100zl.Poza tym mimo wszystko eKarta wydaje mi sie
    bezpieczniejsza ze swymi haslami jednorazowymi.

    Na marginesie: napisz mi-pytam z ciekawosci- jaka jest wyzszosc VE Inteligo
    nad WSZYSTKIMI kartami mBanku? Pytam z czystej ciekawosci...

    Pozdrawiam

    sanula

  • 16. Data: 2003-02-12 06:21:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2c17t$959$1@inews.gazeta.pl, sanula <s...@g...pl>:

> [...]
    >
    > Na marginesie: napisz mi-pytam z ciekawosci- jaka jest wyzszosc VE
    > Inteligo nad WSZYSTKIMI kartami mBanku? Pytam z czystej ciekawosci...

    1. możliwosc zmiany PINu (bezpłatnie)
    2. możliwość regulowania limitów (3 opcje, w tym jedna przekraczająca nawet
    Visa Gold), limity znacznie wyższe niż na "normalnie wycenionych" kartach
    mBanku (tj. wykluczając Vise Gold za 250 zl rocznie)
    3. bezprowizyjność znacznie większej liczby bankomatów
    4. korzystny sposób naliczania odsetek od transakcji (data rozliczenia, nie
    operacji)
    (5. funkcjonalnosc MO/TO/IO - w nawiasie, bo nie dotyczy Visa Gold i
    czesciowo eKarty)

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-02-12 08:39:33
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Użytkownik "pw" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No wlasnie, sam sie zastanawialem, dlaczego w ogole PKPBP prowadzi ePKO,
    > skoro przejelo Inteligo. Szukam informacji ostatnio nt. kart do placenia
    > w Internecie (patrz moj post Inteligo-tylko dla karty? ktory przerodzil
    > sie w ataki personalne ;) ) i zdziwilo mnie to, ze aby w PKOBP dostac
    > taka karte, to trzeba zalozyc konto ePKO, ktore jest wg mnie drogie
    > (9zl/mc),a z kolei rachunek Inteligo i tak jest prowadzony przez PKBP.
    Widzę, że korzystasz z komputera uczelni, więc jeśli jesteś studentem to w
    ePKO możesz zmienić na studenckie z opłatą 3 PLZ/mies. i to nie zależnie od
    twego wieku i rodzaju studiów.

  • 18. Data: 2003-02-12 08:48:05
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Użytkownik "sanula" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadzam sie, ale mialem na mysli oferte ePKO jego karte wirtualna.
    No właśnie, przecież wątek był o karcie wirtualnej z ePKO, a ta pierwsza
    bodajże, jeśli coś się nie zmieniło, jest bezpłatna. Za drugą zapłaciłem 15
    PLZ. Przez te 1,5 roku nie miałem z nią problemu, ale teraz chyba trzeba
    zastrzec bo mam kartę wypukłą.

  • 19. Data: 2003-03-11 11:38:31
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Tue, 11 Feb 2003 14:59:08 +0100, "sanula" <s...@g...pl> wrote:

    >Czesc!
    >
    >Widze z ostatnich postow, ze wielu uczestnikow naszej grupy jest
    >pracownikami bankow. Moze sie wiec orientuja w nastepujacym temacie....
    >
    >Otoz gdy PKO BP przejmowalo Inteligo zapowiadalo pelne polacznie obu bankow
    >w marcu 2003 (wlaczenie ePKO do Inteligo itp.). Jest juz luty, czy macie
    >jakies przecieki na temat nowej internetowej oferty PKO BP?

    Dziś (wiem, miesiąc po Twoim pytaniu) zmieniła sie strona
    http://e.pkobp.pl Sam mam e-superkonto. Czekam dalej :)

  • 20. Data: 2003-03-11 11:40:14
    Temat: Odp: Inteligo=PKO BP ???
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    > Dziś (wiem, miesiąc po Twoim pytaniu) zmieniła sie strona
    > http://e.pkobp.pl Sam mam e-superkonto. Czekam dalej :)

    myslalem, ze jednak zostawia e-pkobp, mialem zaufanie, itp
    do inteligo nie przejde nigdy, budzi odraze od poczatku