  • 1. Data: 2004-09-30 08:01:43
    Temat: [Inteligo] Karta _kredytowa_?????????
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ka
    rta_k.htm
    KJ

  • 2. Data: 2004-09-30 08:09:03
    Temat: Re: [Inteligo] Karta kredytowa ?????????
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ka
    rta_k.htm
    > KJ

    Kiepska ta karta kredytowa. Nie dosc, ze trzeba placic za nia co miesiac prawie
    1zl, w sumie to 19,46zl rocznie za korzystanie z karty i wydanie oraz
    rozpatrzenie wniosku. Do tego płaska karta i na dodatek grace period 0dni!
    Odsetki leca odrazu po kupnie/wyjecia z bankomatu. Przeciez w PKO BP juz lepiej
    maja! Mam nadzieje, ze stary PKO BP nei pojdzie w slady cenowe Inteligo, a
    tylko informatyzacji.

  • 3. Data: 2004-09-30 08:13:27
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-30 10:09, kuba wrote:
> [...]
    19,46 to nie tak dużo.
    > rozpatrzenie wniosku. Do tego płaska karta i na dodatek grace period 0dni!
    To że VE to dla mnie zaleta akurat. Ale brak grace periodu, to
    faktycznie kiepsko :-(
    No i jak zwykle ja jej nie dostanę :-(

    KJ

  • 4. Data: 2004-09-30 08:36:28
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    lepiej
    > maja! Mam nadzieje, ze stary PKO BP nei pojdzie w slady cenowe Inteligo, a

    To jest zwykly kredyt odnawialny (jest to objasnione w linku do kredytu) do
    ktorego dodatkowo jest wydawana ta karta.
    Usluga dawno w Inteligo oczekiwana.
    Takie karty wydaje tez ING i jeszcze pare bankow.
    W ktorej karcie kredytowej z grace-periodem masz DARMOWA wyplate z
    bankomatow.

    Ja bym nie powiedzial, ze TA karta jest kiepska. Problem jest raczej w tym,
    ze nie maja "normalnej" karty kredytowej - wypuklej i z GP.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2004-09-30 08:37:00
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-30 10:36, Slawek Kos wrote:
    [...]

    > Ja bym nie powiedzial, ze TA karta jest kiepska. Problem jest raczej w tym,
    > ze nie maja "normalnej" karty kredytowej - wypuklej i z GP.
    No tak. ale po co wypukła :-)
    KJ

  • 6. Data: 2004-09-30 08:51:46
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Slawek Kos dnia 2004-09-30 10:36 napisał(a) co następuje:
    > W ktorej karcie kredytowej z grace-periodem masz DARMOWA wyplate z
    > bankomatow.

    Raiffeisen Bank Polska - wszystkie karty kredytowe. Wypłata w bankomacie
    własnym: 0zł. (Oczywiście normalne odsetki od kredytu).

    --
    Marek
    "Nasi wrogowie są bardzo nowocześni i pomysłowi. I my także.

  • 7. Data: 2004-09-30 09:20:37
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Slawek Kos wrote:

    > Ja bym nie powiedzial, ze TA karta jest kiepska. Problem jest raczej w tym,
    > ze nie maja "normalnej" karty kredytowej - wypuklej i z GP.

    przy takich prowizjach:
    http://www.inteligo.pl/infosite/popup_tabelaWarunkow
    Kredytu.htm#kredyt
    to naprawde kiepsko. Obrazek na karcie adekwatny do warunków - tylko dla samobójców
    ;)

    --
    Witek

  • 8. Data: 2004-09-30 12:22:58
    Od: "Bartol Partol" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> napisał(a):

    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ka
    rta_k.htm

    Heh, no i strona zniknela.

    A byl tam bardzo elegancki kfiatek. Karte mogli dostac tylko etatowcy i
    ZUSowcy. Czyli dalej bez zmian przedsiebiorca to bandyta i zlodziej, bo nie
    jest na etacie, ani zusowej jalmuznie, a pieniadze ma. Komuna trzyma sie dobrze.

    Bartol

  • 9. Data: 2004-09-30 12:27:17
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-30 14:22, kiedy Bartol Partol
    napisał(a) co następuje:

    karta_k.htm

    > Heh, no i strona zniknela.

    Ciągle jest i straszy wieszakiem pustym...

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 10. Data: 2004-09-30 12:30:14
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 12:22:58 +0000 (UTC), Bartol Partol
    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    rta_k.htm

    > A byl tam bardzo elegancki kfiatek. Karte mogli dostac tylko etatowcy i

    Ten co pracuje na niepełny etat też może się iść powiesić na tym wieszaku
    ;-) Oczywisćie brak możliwosći dopsiania innych źródeł zarobkowania ;-)

    > Heh, no i strona zniknela.

    A strona jest.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':