  • 11. Data: 2004-09-30 12:35:27
    Temat: Re: [Inteligo] Karta _kredytowa_?????????
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-30 14:30, JaKi wrote:
> [...]
    Dlatego napisałem, ze ja jej nie dostanę. Co jest o tyle śmieszne, że
    debet w inteligo (testowo) dostałem bez problemu :-)

    KJ

  • 12. Data: 2004-09-30 12:37:28
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" napisał:

    > Heh, no i strona zniknela.
    >
    > A byl tam bardzo elegancki kfiatek. Karte mogli dostac tylko etatowcy i
    > ZUSowcy. Czyli dalej bez zmian przedsiebiorca to bandyta i zlodziej, bo
    nie
    > jest na etacie, ani zusowej jalmuznie, a pieniadze ma. Komuna trzyma sie
    dobrze.

    Zgadza się, było tak:
    "KARTĘ KREDYTOWĄ MOŻESZ OTRZYMAĆ, JEŚLI:
    masz indywidualne lub wspólne konto Inteligo
    aktywnie korzystasz z niego od co najmniej 3 miesięcy
    jesteś zatrudniony na umowę o pracę lub jesteś emerytem
    Twoje minimalne miesięczne zarobki wynoszą 1500 zł netto
    podałeś nam swój adres e-mail i telefon (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś,
    zadzwoń do konsultanta Inteligo)".

    Emeryt emeryturę z ZUS-u dostanie i spłaci, a dla przedsiębiorcy taka karta
    to by była gratka i mógłby z nią uciec gdzieś daleko, gdzie go nikt nie
    znajdzie ;)

    Swoją drogą, ostatnio narzekałem na stare logo BePeHahaha na karcie, ale jak
    tu wyciągnąć publicznie taki plastik z obrazkiem wieszaka? Za projekt karty
    zapłaciła chyba konkurencja. Większego brzydactwa nie widziałem.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 13. Data: 2004-09-30 12:38:06
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 14:35:27 +0200, Kamil Jońca <k...@g...pl>
    napisał:

    > Dlatego napisałem, ze ja jej nie dostanę. Co jest o tyle śmieszne, że
    > debet w inteligo (testowo) dostałem bez problemu :-)

    Ja mam tak samo - debet dostalem maksymalny, natomiast o tym produkcie
    moge zapomniec ;-))) Czekam jednak na normalna KK, i mam nadzieje, ze będą
    jakieś normalniejsze warunki.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 14. Data: 2004-09-30 12:55:35
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Adam Gentler wrote:

    > Swoją drogą, ostatnio narzekałem na stare logo BePeHahaha na karcie, ale jak
    > tu wyciągnąć publicznie taki plastik z obrazkiem wieszaka? Za projekt karty
    > zapłaciła chyba konkurencja. Większego brzydactwa nie widziałem.

    PJO fajnie skomentował ten plastik: "Nic, ino się powiesić".
    ROTFL !!!!!

    --
    Witek

  • 15. Data: 2004-09-30 13:00:12
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Ten tekst mi sie podoba!

    Bravo, bravissimo :-)

    Pzdr
    Zeus@@@

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cjgtr2$2ul$1@inews.gazeta.pl...

  • 16. Data: 2004-09-30 16:21:39
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik yayco napisał:

    >>> http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ka
    rta_k.htm

    > Ciągle jest i straszy wieszakiem pustym...

    Hmmm, najpierw byla potem nie. Akurat jak chcialem posta puscic i wkleic
    kfiatka. A zaraz potem wlaczyli spowrotem. No nie lubia mnie, no. ;-)

    Bartol

  • 17. Data: 2004-09-30 17:53:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Adam Gentler napisał(a):

    > Swoją drogą, ostatnio narzekałem na stare logo BePeHahaha na karcie, ale jak
    > tu wyciągnąć publicznie taki plastik z obrazkiem wieszaka? Za projekt karty
    > zapłaciła chyba konkurencja. Większego brzydactwa nie widziałem.

    Faktycznie. :-(( Nie widziałem brzydszej karty...