  • 1. Data: 2004-09-29 21:17:29
    Temat: KREDYT odnawialny mBank
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    z czym to sie je, czy to warte?

  • 2. Data: 2004-09-30 06:51:28
    Temat: Re: KREDYT odnawialny mBank
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba_Fan"
    > z czym to sie je, czy to warte?

    Mam go. Kiedys w przyplywie "dobrego humoru" wybralem go do zera i musze
    splacac procenty. Teraz zaczynam powaznie zastanawiac sie jak go splacic. Na
    szczescie oprocz tych procentow nie ma zadnych innych sankcji za nie
    splacanie samego kredytu. Jest tylko jeden wymog odsetki od niego nalezy
    splacac co 2 miesiace. Oni tego pilnuja. Raz tego nie zrobilem i od razu byl
    telefon z mbanku z zadaniem zaplacenia zaleglych odsetek.

    Tak samo jest z debetem w Inteligo. Splacilem go po telefonicznym monicie z
    tego banku, a na dodatek po tygodniu, dostalem list z ULTIMO, ze jestem w
    ich rejestrze dluznikow.

    Lech Dubrowski

  • 3. Data: 2004-09-30 07:59:06
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Lech Dubrowski", używający adresu <l...@p...onet.pl>
    napisał:
> [...]
    > odsetki od niego nalezy splacac co 2 miesiace. Oni tego pilnuja. Raz
    > tego nie zrobilem i od razu byl telefon z mbanku z zadaniem

    Co dwa miesiace? Mi sciagaja co miesiac automatycznie z konta. A ten kredyt
    jest dosc atrakcyjny przez swoje oprocentowanie - moze nie najnizsze na
    rynku ale jedno z nizszych.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2004-09-30 08:30:12
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Tak, ale ja nie trzymam pieniedzy na tym koncie tylko w Inteligo

    Leszek

  • 5. Data: 2004-09-30 08:39:30
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam ponownie, dostałem coś takiego i czy moglibyscie cos jeszcze napisac,
    np. oplaty jaki macie aktualnie oprocentowanie jak wnioskujecje, czy dochody
    musza byc stale itd. Rozumiem ze jest to na rok jak napisal Leszek, ale czy
    wczesniej mozna splacic.

    "Witaj,
    Dziękujemy za aktywne korzystanie z naszych usług. mBank umożliwia aktywnym
    klientom wnioskowanie o kredyt odnawialny w uproszczony sposób, bez
    konieczności dokumentowania źródeł dochodu, zbędnych formalności i prowizji!
    Jeśli zechcesz, możesz otrzymać w tym trybie limit do wysokości 7700 zł.
    Oferta ważna do 2004-11-14."

  • 7. Data: 2004-10-01 14:14:45
    Od: "Grasshopper5" <g...@o...pl>

    Przejrzyjcie więcej ofert - a moze karta kredytowa:

    http://www.bankier.pl/sp/grasshopper5