  • 1. Data: 2005-04-10 09:49:13
    Temat: [Inteligo]Karta kodow
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Wlasnie mi sie konczy karta kodow. Mam czekac, az sami przysla czy
    dzwonic i zamawiac? Z poziomu www nie znalazlem opcji zamawiania karty
    (tak jak w mBanku)...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-04-10 09:53:06
    Temat: Re: [Inteligo]Karta kodow
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mithos napisał(a):
    > Wlasnie mi sie konczy karta kodow. Mam czekac, az sami przysla czy
    > dzwonic i zamawiac? Z poziomu www nie znalazlem opcji zamawiania karty
    > (tak jak w mBanku)...

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_be
    zpieczenstwo.htm
    http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-bezpie
    czenstwo-karta.htm

  • 3. Data: 2005-04-10 12:05:28
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    " Bedziemy sledzic, jak szybko zuzywasz kody i odpowiednio wczesniej wyslemy
    Ci nowa karte. Jezeli wykonujesz duzo operacji na koncie, mozesz równiez sam
    zamówic karte kodów kontaktujac sie z konsultantem Inteligo. "

  • 4. Data: 2005-04-10 13:15:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mithos wrote:
    > Wlasnie mi sie konczy karta kodow. Mam czekac, az sami przysla czy
    > dzwonic i zamawiac? Z poziomu www nie znalazlem opcji zamawiania karty
    > (tak jak w mBanku)...

    Powinna już dawno przyjść jak byłeś gdzieś w połowie karty.
    Ciekawe czemu nie przyszło, dzwoń i zamawiaj.

  • 5. Data: 2005-04-10 20:08:03
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mithos <m...@o...no.more.spam.polska> wrote:
    > Wlasnie mi sie konczy karta kodow. Mam czekac, az sami przysla czy
    > dzwonic i zamawiac? Z poziomu www nie znalazlem opcji zamawiania karty
    > (tak jak w mBanku)...

    Juz inni Ci napisali. Ja tylko dodam, ze duza wada wedlug mnie jest
    to, ze nie mozna miec kilku zdrapek 'na zapas'.

    a.

  • 6. Data: 2005-04-10 20:19:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wemif wrote:

    > Juz inni Ci napisali. Ja tylko dodam, ze duza wada wedlug mnie jest
    > to, ze nie mozna miec kilku zdrapek 'na zapas'.

    mozna miec jedną na zapas.
    Wystarczy na poczatku jak sie dostanie od razu zadzwonic i zamowic nastepna.
    Mysle, ze jest to zapas wystarczajacy na dluzszy okres.
    Nie ma tez problemu aby taka karte wyslac za granice.
    Jak komuś taka karta nie wystarcza, to znaczy, że źle wybrał bank do
    swoich potrzeb i tyle.

  • 7. Data: 2005-04-10 20:45:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > Wystarczy na poczatku jak sie dostanie od razu zadzwonic i zamowic nastepna.

    I po jakim czasie przysla?

    MJ

  • 8. Data: 2005-04-10 21:09:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

    > I po jakim czasie przysla?

    2-3 dni dla nich + poczta.

  • 9. Data: 2005-04-13 07:37:31
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    A w mBanku mozna zamowic nawet 5 kart hasel jednorazowych za 1 razem.
    Tylko zastanawia mnie, czemu jak zamowilem 3 karty, to dostalem je w 3
    osobnych listach ;-)

    --
    Jelcyn
    www.jelcyn.com * http://vb4all.canpol.pl

  • 10. Data: 2005-04-13 07:45:57
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Jelcyn napisał(a):
    > A w mBanku mozna zamowic nawet 5 kart hasel jednorazowych za 1 razem.
    > Tylko zastanawia mnie, czemu jak zamowilem 3 karty, to dostalem je w 3
    > osobnych listach ;-)

    Dokładnie. Też pomyślałem sobie, że zaoszczędzę mBankowi kosztów i
    zamówiłem kilka na raz. Niestety... :-)

    Piotr Hołda