  • 1. Data: 2005-04-10 09:33:54
    Temat: Ranking w Komputer Swiat
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    w ostatnim numerze ocenili konta z dostępem internetowym i jak zwykle
    mozna na ten temat podyskutować :-)
    Dla mnie największą ciekawostką jest to, że kilka kont z dostępem
    internetowym ocenili gorzej niż citi - po prostu bezpieczenstwo nie
    bylo najwazniejsza przeslanka, chociaz trzeba przyznac ze nadali mu
    wage 20%.
    Wyniki są następujące
    1. VW Bank direct
    2. Lukas e-konto
    3. Multi ja
    4. BPH sezam srebrny
    5. ING standard
    6. Nordea
    7. mBank eKonto
    8. PKOBP Inteligo
    9. InvestBank efekt
    10. Millennium millekonto
    11. Fortis e-Pakiet
    12. BZWBK konto 24
    13. PKOBP Superkonto
    14. DB PBC
    15. BGZ integrum plan1
    16. Citibank citikonto
    17. Kredyt Bank ekstrakonto profit
    18. Pekao SA Eurokonto std.
    19. Raiffeisen Bank konto standard

    Jak zwykle szczegóły oceny np. dobrane konto decydują o wyniku
    - wg mnie np zapomnieli Foritsowi dodac punkcik w bezpieczenstwie
    logowania za certyfikat wczytany do przegladarki
    a ocena 1 punkt zamiast 6 za to ze przelewy na byle kogo nie sa
    mozliwe to kwestia podejscia do bezpieczenstwa - co szkodzi zapamietac
    dane odbiorcy, potem mozna je wywalic :-)

    A Raiffeisen do konta lokacyjnego, tylko na podglad operacji jest i
    wygodny i darmowy
    Duuuzo jeszcze mozna zglaszac uwag :-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2005-04-10 10:19:25
    Temat: Re: Ranking w Komputer Swiat
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-10, blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > w ostatnim numerze ocenili konta z dostępem internetowym i jak zwykle
> [...]
    [ciach]
    > 17. Kredyt Bank ekstrakonto profit
    > 18. Pekao SA Eurokonto std.
    > 19. Raiffeisen Bank konto standard
    Ja właśnie za to tę gazetę lubię - zabierają się za tematy na
    których się nie znają :P
    ROR to produkt wybitnie spersonalizowany i widać jak ichni system
    scoringowy robie z tego założenia groch z kapusą...
    No bo jak można uznać konto BPH (jedno z najdroższych na rynku) na
    takim miejsciu. Ciekawe kwiatki są jak się człowiek w punktację zagłębi.
    20% tu 20 % tam ..i tak oto citi ląduje w środku stawki z systemem z
    IXX wieku , przepraszam XX, a Raiffi z całkiem znośnym kontem na końcu.

    Po za tym skoro przy różnego rodzaju rating'ach takich kart bierze się
    pod uwagę promocje to czemu nie robić tego dla ROR'ów ?
    Wtedy to stawka się tasuje :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2005-04-11 07:06:46
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    blad napisał(a):
> [...]
    > internetowym ocenili gorzej niż citi - po prostu bezpieczenstwo nie bylo
    > najwazniejsza przeslanka, chociaz trzeba przyznac ze nadali mu wage 20%.

    [...]

> [...]
    > odbiorcy, potem mozna je wywalic :-)
    >
    > A Raiffeisen do konta lokacyjnego, tylko na podglad operacji jest i

    Za parę tygodni Chip, PCGames (?) lub inne czasopismo będące w temacie
    zrobi ranking, z którym na 1 miejscu będzie ING. A potem jeszcze inne,
    np newsweek zrobi taki, w którym zwycięży PKOBP. Jedyna różnica między
    tymi rankingami będzie taka, że w przypadku 1. sponsorem rankingu był VW
    Bank, w drugim ING, a w trzecim PKO.
    Sory, ale pod względem rankingów to ja mediom nie ufam...

    A poza tym jak taki Komputer Świat to ocenił ? Przecież nie pozakładali
    RORów w każdym z banków. A czytając opisy systemów na stronach www
    poszczególnych banków to można ułożyć ranking, w którym wszyscy by mieli
    1. miejsce :)

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 4. Data: 2005-04-11 21:32:16
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "PshemeK"
    > tymi rankingami będzie taka, że w przypadku 1. sponsorem rankingu
    > był VW Bank, w drugim ING, a w trzecim PKO.
    > Sory, ale pod względem rankingów to ja mediom nie ufam...

    ciekawe czy zamieszcza errate w zwiazku z oplatami w WV od maja
    - jesli by tak zrobili to by to wygladalo na bezstronne :-)
    *** blad ***